رئیس بهره برداری پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در بازه زمانی تعمیرات اساسی در پالایشگاه دوم پارس جنوبی ۳ هزار و ۳۰۰ مجوز کار بدون هیچگونه حادثه با موفقیت به ثبت رسید.
کد خبر: ۴۹۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 19 September 2017
محمد سعیدیان ظهر امروز در نشست بررسی انجام فعالیت‌های تعمیرانی در پالایشگاه دوم پارس جنوبی با بیان اینکه عملیات تعمیرات پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس‌جنوبی، از ششم شهریور اجرایی شد اظهار داشت: عملیات تعمیرات پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس‌جنوبی، با هدف افزایش قابلیت اطمینان و دسترس‌پذیری تجهیزات پالایشگاه در راستای تحقق خط و مشی مجتمع گاز پارس جنوبی در تولید پایدار گاز و انتقال به شبکه اجرایی شد.

رئیس بهره برداری پالایشگاه دوم پارس جنوبی از پایان عملیات تعمیرات اساسی در این  پالایشگاه خبرداد و افزود: با انجام 3 هزار و 300 مجوز کار عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی پایان یافت.

وی با اشاره به توانمندی متخصصان پالایشگاه دوم پارس جنوبی در عملیات‌های گوناگون بیان کرد: باتلاش بی وقفه کارکنان پالایشگاه دوم پارس جنوبی، در بخش‌های عملیاتی و پشتیبانی در تعمیرات اساسی، بازرسی و تعمیرات در یک‌هزار و 143 مورد انجام شد.

سعیدیان، بازرسی و تعمیر 18 برج، 15 مخزن و 21 مبدل را از جمله برنامه‌های تعمیراتی در پالایشگاه دوم پارس جنوبی دانست و تصریح کرد:  بازسازی 380 شیر دستی و کنترلی در بخش تعمیرات مکانیک تجهیزات ثابت و همچنین 147 تجهیز ابزار دقیق، 123 تجهیز برقی و 12 مورد تعمیرات ماشین‌های دوار  از دیگر برنامه‌های تعمیراتی پالایشگاه دوم پارس جنوبی است.

 رئیس بهره برداری پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه در تعمیرات اساسی امسال در واحدهای مختلف، 30 مورد طرح اصلاحی با موفقیت اجرا شد هخاطر نشان کرد:  تعویض لوله 28 اینچ مشعل فاز 3 پارس جنوبی  با برنامه ریزی دقیق به پایان رسید از جمله طرح اصلاحی بود.

وی از اجرای عملیات توپک رانی خطوط دریایی در این پالایشگاه خبرداد و افزود: از موارد مهم در عملیات تعمیرات اساسی در پالایشگاه دوم پارس جنوبی عملیات توپک رانی خطوط دریایی  بود که این مهم متخصصان این پالایشگاه با موفقیت انجام دادند.

سعیدیان  با اشاره به انجام این عملیات بدون حادثه بوده است تصریح کرد: در بازه زمانی تعمیرات اساسی در پالایشگاه دوم پارس جنوبی 3 هزار و 300 مجوز کار بدون هیچگونه حادثه با موفقیت به ثبت رسید که این مهم نشان از رعایت دقیق اصول ایمنی و حفاظتی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار