مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت:حرفه‌های مهارتی با همکاری آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در محیط پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی برای کارآموزان و کارکنان شاغل مجموعه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۹۶۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 19 September 2017
سیدمحمدمهدی هاشمی ظهر امروز در نشست با مدیرکل و کارشناسان آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با تاکید بر توانمندسازی نیروهای پالایشگاه‌ها و سایر ذی‌نفعان از جمله مردم بومی اظهار داشت: جوانان استان بوشهر برای اشتغال در صنایع  و پتروشیمی های مستقر منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس توانمند مهارتی می‌شوند.

وی، با بیان اینکه رویکرد ما در این دوره‌ها عملیاتی است و تنها مهارت‌آموزی ملاک نیست،تصریح کرد : بر اساس برنامه‌های وزارت نفت، دوره‌هایی متناسب با نیازهای سازمانی و عملیاتی تعریف می‌شود که این دوره‌های برای مهر ماه امسال در 8  حرفه مهارتی  با همکاری آموزش فنی و حرفه‌ای استان  در محیط پالایشگاهی برای کارآموزان و کارکنان شاغل مجموعه اجرا می‌شود.

هاشمی برگزاری این دوره‌‌های مهارتی را  سبب جذب نیروهای با تخصص دانست و افزود: این کار سبب افزایش توان سازمان فنی و حرفه‌ای کشور از یک سو و از طرفی دیگر نیروهای شاغل در فاز 12 و نیروهای بومی منطقه می‌شود، که بعدها در پالایشگاه های و شرکت های همجوار مشغول کار می‌شوند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر  نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه استان بوشهر از صنعت نفت و گاز برخوردار است، لازمه آن ارائه آموزش‌های متناسب با این صنعت در سطح استان است، که همکاری مجموعه آموزش فنی و حرفه ای با مجتمع های پالایشگاهی این نیاز را مرتفع می‌کند.

عبدالرسول کازرونی گام نهادن پالایشگاه نهم مجتمع گازی پارس جنوبی در توانمندسازی مهارتی جوانان استان را پیشرفتی مهم برای توسعه مهارت آموزی دانست و اظهار داشت: فنی و حرفه ای  توجه ویژه‌ای برای توانمندسازی جوانان این استان در همه رشته‌ها به خصوص حوزه نفت و گاز دارد و در این راستا ازهیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار