مدیرکار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: طرح کارورزی مطابق با قوانین و بخشنامه‌های ملی و با همکاری دستگاههای مرتبط در صنایع و شرکت‌های پارس جنوبی در حال اجرا است.
کد خبر: ۴۹۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 19 September 2017
عقیل منفرد  ظهر امروز در نشست با مسئولان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم مهارت‌آموزی در توسعه اشتغال از اجرایی شدن طرح کارورزی در منطقه پارس جنوبی خبرداد و اظهار داشت:هم اکنون تعدادی از نیروهای تحصیل کرده دانشگاهی استان بوشهر در شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس در حال گذران دوران کارورزی هستند.

وی با تاکید بر توجه به مهارت‌افزایی در صنایع تخصصی افزود: بدون شک مهارت افزایی ضمن اینکه سبب ایجاد اشتغال پایدار می‌شود بلکه زمینه کارآفرینی و شکوفایی استعدادهای آنان را فراهم می‌کند.

منفرد با اشاره به اینکه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برنامه‌های ویژه‌ای برای توانمندسازی نیروهای جوان و فارغ التحصیل استان بوشهر دارد، خاطر نشان کرد: با نگاه دانش بنیان مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس و با درک این موضوع که نیروهای تحصیل‌کرده استان می‌توانند در توسعه بیش از پیش صنعت نفت  شامل پروژه‌های در حال اجرا در استان بوشهر اثربخش باشند، زیرساخت‌های لازم برای حضور مؤثر کارورزان در پروژه‌های پارس جنوبی مهیا شده است.

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: با مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر تاکنون برنامه‌های متعددی در حوزه توانمندسازی نیروهای بومی استان بوشهر اجرا  شده است.

وی با بیان اینکه بکارگیری نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع مستقر در پارس جنوبی در اولویت است تاکیدکرد: برای فراهم شدن زمینه جذب نیروهای بومی در تخصص‌های مورد نیاز صنایع باید مهارت‌آموزی در دستور کار کارجویان قرار بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار