سرمربی تیم صبای قم گفت: با تزریق اسپانسر جدید به تیم صبای قم امید می‌رود این تیم در ادامه لیگ دسته یک با مشکل مالی مواجه نشود.
کد خبر: ۴۹۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 19 September 2017
هومن افاضلی امشب پس از تساوی تیم صبای قم در مقابل ایران‌جوان بوشهر در جمع خبرنگاران در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر با بیان اینکه در دو هفته‌ای که لیگ تعطیل بود کارهای مهمی در دستور کار قرار دادیم اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم صبای قم دیر فعالیت خود را آغاز کرد تمرینات پرفشاری برگزار کردیم.

وی با اشاره به اینکه بازی امروز راضی کننده بود تصریح کرد: در بازی امروز نسبت به بازی گذشته خودمان مقابل بندر انزلی بازی قوی‌تری ارائه و در این رقابت گل‌های زیادی از دست دادیم.

سرمربی تیم صبای قم با بیان اینکه امروز دو بازیکن اصلی در اختیار تیم صبای قم نبود خاطر نشان کرد: تیم ایران‌جوان بوشهر تیم ریشه‌داری است و حضور این تیم در ته جدول لیگ دسته اول شایسته این تیم نیست.

افاضلی با تاکید بر برگشت تیم صبای قم به حالت آرمانی گفت: تیم صبای قم رفته رفته به شرائط آرمانی لیگ دسته اول آزادگان باز می‌گردد.

وی، با اشاره به شدت گرمای بوشهر در بازی امروز افزود: گرمی هوا روی شرائط داوری تاثیرگذار بود وداور در این رقابت چند اشتباه داشت.

سرمربی تیم صبای قم بازی آینده تیم صبای قم را با گل گهرسیرجان دانست و افزود: در این بازی دنبال برد خانگی هستیم.

افاضلی با اشاره به حل مشکلات مالی تیم صبای قم تصریح کرد:‌ با تزریق اسپانسر جدید به تیم صبای قم امید می‌رود این تیم در ادامه لیگ دسته یک با مشکل مالی مواجه نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار