امام جمعه دلوار گفت: آیین افتتاحیه حوزه علمیه خواهران حضرت ام النبین(س) دلوار با حضور امام جمعه بوشهر و سایر مقامات و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 18 September 2017
حجت‌الاسلام علی زاهددوست صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آیین افتتاحیه حوزه علمیه خواهران حضرت ام النبین(س) دلوار ساعت ۱۷ روز چهار شنبه ۲۹ شهریور در سالن اجتماعات اداره‌ آموزش و پرورش شهر دلوار برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: تاسیس حوزه علمیه خواهران در هر منطقه به عنوان یک زیرساخت مهم فرهنگی در تربیت نیروهای متخصص دینی مهم و حائز اهمیت است و  طلاب و دانش آموختگان حوزه می‌توانند نقش موثری در تبلیغ و ترویج آموزه‌های دینی در جامعه ایفا کنند.

زاهددست افزود: حوزه‌های علمیه خواهران ظرفیت بالایی در راستای تربیت بانوان فرهیخته و نخبه دارند و امیدواریم بتوانیم با تاسیس بنای خیر حوزه‌ علمیه خواهران ظرفیت بالای علمی حوزوی در میان خواهران به وجود آوریم و در آینده نزدیک هر طلبه خواهر بتواند با تعلیم و تهذیب به تبلیغ دین و معارف اسلامی بپردازد و الگویی برای دیگر زنان جامعه باشد.

امام جمعه دلوار به اهمیت بالای حوزه‌های علمیه اشاره کرد و ادامه داد: اهمیت کانون خانواده و مدیریت اعضای خانواده توسط زنان متدین و معتقد بر کسی پوشیده نیست.

وی بیان داشت: حوزه علمیه خواهران مایه برکات فراوان برای جامعه است و یکی از برکات ارزشمند آن این است که  در سایه دین و فراگیری معارف دینی به تقویت بنیان خانواده و آشنایی خانواده ها به سبک زندگی دینی کمک کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار