فرماندار دشتی گفت: تا پایان سال جاری ۲۱ کلاس درس جدید در بخش کاکی احداث می شود.
کد خبر: ۴۹۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 18 September 2017
غلامرضا مهرجو بعد از ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از دانش آموزان زیر هزار کنکور سراسری در بخش کاکی اظهار داشت: دانش آموزان این بخش همواره در عرصه مختلف تحصیلی و دانشگاهی موفقیت های تحصیلی کسب کرده اند و به حمد الله این موضوع در چند سال اخیر چشمگیر بوده است.

وی افزود: ضرورت دارد برای ارتقاء تحصیلی این عزیزان زیرساخت های لازم را فراهم کنیم تا دانش آموزان شهرستان و بخش در سراسر کشور به خوبی افتخارآفرینی و درخشش لازم  را داشته باشند.

مهرجو بیان کرد: با اقدام ارزنده و به جای استاندار بوشهر طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان در سراسر استان و به تبع آن شهرستان دشتی با استفاده از ظرفیت منابع اعتباری علی رغم محدویت ها و مشکلات اجرایی شد که امروز شاهد دستاوردهای این طرح در سطح استان هستیم.

وی ادامه داد: اجرای این طرح با تعامل و همدلی همه مسئولین استان اجرایی شد که امیدواریم این طرح تداوم داشته باشد تا شاهد افتخار آفرینی فرزندان این استان در سطح کشور باشیم.

مهرجو با بیان اینکه در چند سال اخیر با اقدامات صورت گرفته زیر ساخت های آموزشی شهرستان و بخش کاکی مطلوب شده است، گفت: در حال حاضر وضعیت فضاهای آموزشی بخش کاکی به نسبت گذشته مطلوب تر شده و تلاش داریم تا پایان سال بخش عمده ای از فضاهای فرسوده نوسازی ویا احداث شود.

فرماندار دشتی یادآور شد: دولت و مجموعه نظام نگاه بلندی به آموزش و پرورش دارند که ضرورت دارد از این نگاه و فرصت به نحو مطلوب برای شکوفا کردن استعدادها در سطح شهرستان استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: در چند روز گذشته با حضور مسئولین استانی و شهرستانی همایش جوانه های امید در شهرستان برگزار شد و از ۵۸ دانش آموز موفق تجلیل به عمل آمد.

مهرجو گفت: در چند سال اخیر ۲۰ میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی بخش کاکی اختصاص داده شد و در کنار این اعتبارات امسال نیز ۲۸ میلیارد ریال نیز برای بازسازی و نوسازی فضاهای آموزشی اختصاص داده شد.

وی از احداث ۵۷ کلاس درس در سطح شهرستان خبر داد و گفت: تا پایان سال ۵۷ کلاس درس با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال احداث می شود که از این تعداد ۲۱ کلاس درس معادل ۳۶ درصد در بخش کاکی احداث می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار