رئیس فدارسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران از شناسایی استعدادهای هندبال در نقاط مختلف کشور خبر داد و گفت: باید نظام باشگاه‌داری در ورزش ما حرفه‌ای شود.
کد خبر: ۴۹۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 18 September 2017
علیرضا رحیمی اظهار کرد: خوشحال هستیم که یک تورنمنت مهم در جزیره خارگ برگزار شده است و این موضوع برای فدارسیون هندبال بسیار مهم است که در تمامی نقاط کشور در حال جریان است و نگاه فدارسیون در سراسر کشور یک نگاه همه جانبه است.

وی افزود: راه برون‌رفت مشکلات وزرش در هر رشته‌ای برگزاری لیگ منظم و باشگاه‌داری است، باید نظام باشگاه‌داری در ورزش ما حرفه‌ای شود و یکی از مشکلات اصلی حوزه ورزش اصول نظام باشگاه داری است.  

رحیمی تصریح کرد: برگزاری لیگ منظم یکی از مهم‌ترین خواسته‌های فدارسیون در حوزه رشته هندبال بوده است؛ متعقد هستم که اگر لیگ قوی و منظم برگزار شود به تیم ملی ما کمک خواهد کرد.

وی بیان کرد: برگزاری لیگ در همه رشته‌ها باعث پیشرفت می‌شود و به همین دلیل انجام منظم و قدرتمند لیگ‌های هندبال در کشور از مهم‌ترین برنامه‌های در سال جاری بوده و به‌صورت ویژه ناظرین فدارسیون این موضوع را پیگیری و گزارش خواهند کرد.

رئیس فدارسیون هندبال با اشاره به اینکه  هندبال در ایران از گسترش خوبی برخوردار است، گفت: رایزنی‌های فراوانی در سطح تمامی استان‌ها صورت گرفته و در حال حاضر با یک برنامه ریزی مدون و استفاده از آنالیزورهای جوان فدارسیون در حال گسترش هندبال در سطح نونهالان هستیم و امیدوار هستیم با حمایت وزارت ورزش و هیئت‌های استانی شاهد پویایی و شکوفایی هندبال در سطح کشور باشیم.

رحیمی یادآورد شد: هندبال استان بوشهر هم از لحاظ علمی و هم از لحاظ بازیکن‌سازی پیشرفت قابل توجهی داشته است و جزیره خارگ با رشد جمعیت بسیار کم، نماینده در تیم ملی هندبال ساحلی کشور دارد و این نشان از عزم مسئولان هندبال استان برای پویایی و شکوفایی این در شته در بوشهر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار