فرماندار دشتی با اشاره به تخصیص ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت فضاهای آموزشی در دشتی گفت: ۵۷ کلاس درس با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال امسال در دشتی احداث می‌شود.
کد خبر: ۴۹۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 18 September 2017
غلامرضا مهرجو ظهر امروز در آیین تجلیل از دانش‌آموزان موفق کنکوری شهرستان دشتی در کاکی با بیان اینکه دانش‌آموزان این شهرستان در کنکور سراسری خوش درخشیدند اظهار داشت: طرح تقویت بنیه علمی نقش مهمی در شکوفایی استعدادهای درخشان دانش‌آموزان شهرستان دشتی داشت که این طرح در همه مقاطع تحصیلی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های آموزشی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد تصریح کرد: در 4 سال گذشته تحول مهمی در توسعه زیرساخت‌های آموزشی از جمله تامین و ترمیم فضاهای آموزشی دشتی ایجاد شد که نشان از توجه مسئولان در حوزه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش است.

فرماندار دشتی با اشاره به اینکه وضعیت فضاهای آموزشی بخش کاکی به نسبت گذشته مطلوب‌تر شده افزود: تلاش می‌شود  تا پایان سال بخش عمده‌ای از فضاهای فرسوده این بخش،  نوسازی و یا احداث شود که مشارکت خیران در این عرصه قابل تقدیر است.

مهرجو از اختصاص، 20 میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی بخش کاکی خبرداد و خاطر نشان کرد: در کنار این اعتبارات که در چند سال گذشته تخصیص یافته است امسال نیز 28 میلیارد ریال برای بازسازی و نوسازی فضاهای آموزشی کاکی اختصاص یافته است.

وی بااشاره به تخصیص 240 میلیارد ریال برای ساخت فضاهای آموزشی در دشتی تصریح کرد: با تخصیص 240 میلیارد ریال اعتبار 57 کلاس درس با اعتبار 240 میلیارد ریال امسال در دشتی احداث می‌شود.

در این مراسم از دانش آموزان کنکوری کاکی که رتبه آنان زیر یک‌هزار بود با اهداء جوائزی تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار