مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر، به مدت چهار روز ۱۲ نمایش در تماشاخانه‌های استاد صغیری و امیری به نمایش در می‌آید.
کد خبر: ۴۹۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 17 September 2017
حمیده ماحوزی بعدازظهر امروز در آیین آغاز بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی با بیان اینکه این جشنواره  با تلاش هنرمندان با تجربه استان بوشهر برگزار شده است اظهار داشت: بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معیادگاه عاشقان این تجربه و نوآوری است که تلاش یک ساله هنرمندانی را به تصویر می‌کشد که با پژوهش، مطالعه و تجربه به آن حقایق دست یافته‌اند.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های تئاتر در استان بوشهر بیان کرد: بی‌تردید این جشنواره بهانه‌ای است تا مجدداً هنرمندان عرصه تئاتر با شور و نشاط  دو چندان گرد هم آیند و تجارب با ارزششان را در رقابتی سالم به تصویر کشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با  قدردانی از  تلاش‌های انجمن هنرهای نمایشی و هنرمندان استان بوشهر بیان کرد: در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر، به مدت چهار روز 12 نمایش در تماشاخانه‌های استاد صغیری و امیری به نمایش در می‌آید.

ماحوزی با بیان اینکه  هنرمندان شهرهای مختلف استان بوشهر در این جشنواره حضوری فعال دارند خاطر نشان کرد: هنرمندان بوشهر چهار نمایش، دیر و دیلم هر کدام دو نمایش و اهرم، برازجان، خارگ و کنگان هر کدام یک اثر در این جشنواره به روی صحنه می‌برند.

در نخستین روز بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر، نمایش «شوک آل» نوشته مهدی مکاریان و به کارگردانی سهیل عباسی در تماشاخانه استاد صغیری روی صحنه رفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار