در راستای توانمندسازی و ارتقای مهارت‌ها و شایستگی‌های نیروی انسانی شاغل در حوزه صنایع دریایی، تفاهم‌نامه همکاری در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر منعقد شد.
کد خبر: ۴۹۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 17 September 2017
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر در آئین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزش مهارتی با تاکید بر نقش مهم مهارت در پایداری اشتغال و افزایش توانایی شاغلان اظهار داشت: توانمندی مهارتی نه تنها سبب افزایش کیفیت خدمات، بهبود تولیدات و پایداری اشتغال می‌شود بلکه پایداری اشتغال در مراکز مختلف به همراه دارد.

جلیل زارع با تاکید بر اجرایی‌شدن سیاست‌‌های اقتصاد مقاومتی افزود: به منظور تعامل و همکاری با صاحبان صنایع در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تفاهم‌نامه آموزش مهارتی با هدف شناسایی استانداردها و مشاغل مرتبط با حوزه صنایع دریایی، استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت‌های طرفین و نیز ایجاد و راه‌اندازی کارگاه آموزشی صنایع دریایی منعقد شد.

وی با تاکید بر افزایش مهارت و به‌روز شدن توانمندی‌ها تصریح کرد‌: گسترش فرهنگ مهارت‌آموزی در بین بهره‌برداران و گروه‌های هدف و همچنین توسعه کمی و کیفی آموزش‌های مهارتی در حوزه صنایع دریایی از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه  همکاری است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر اظهار کرد: با توجه به ظرفیت بالای اقتصادی استان بوشهر در حوزه صنایع دریایی به‌ویژه در زمینه گردشگری و شیلات، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای توسعه این قابلیت‌ها برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای تربیت نیروی انسانی در راستای اشتغالزایی دارد.

زارع با اشاره به توانمندسازی نیروهای مرتبط با صنایع دریایی در استان بوشهر افزود: با توجه به موقعیت استان برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با صنایع دریایی با همکاری شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این حوزه می‌تواند تحولی بزرگ در توسعه اقتصاد دریایی در استان بوشهر ایجاد کند.

در این مراسم در راستای توانمندسازی و ارتقاء مهارت‌ها و شایستگی‌های نیروی انسانی شاغل در حوزه صنایع دریایی، تفاهم‌نامه همکاری مابین مرکزآموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر با شرکت خدمات دریایی هدایت کشتی خلیج فارس  در مورد ایجاد و راه‌اندازی کارگاه آموزشی صنایع دریایی منعقد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار