معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر گفت: رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان بوشهر با مشارکت بانک‌ها محقق می‌شود که در این راستا نیاز به همکاری بیشتر بانک‌ها است.
کد خبر: ۴۹۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 13 September 2017
سعید زرین‌فر در کارگروه ستاد تسهیل و رونق تولید استان بوشهر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با اشاره به نقش مهم مناطق ویژه اقتصادی در سرمایه‌گذاری و توسعه صادرات اظهار داشت: مناطق ویژه مزیت‌های مهمی برای سرمایه‌گذاران و صادر کنندگان فراهم کرده که باید از این مزیت استفاده شود.

وی با تاکید بر توسعه توسعه زیر ساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تصریح کرد:  با توسعه زیرساخت‌های لازم، زمینه سرمایه گذاری و افزایش  اشتغال در این منطقه ویژه فراهم می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر بر اهمیت منطقه ویژه بوشهر و تاثیر فعالیت‌های آن در ایجاد اشتغال تاکید کرد و گفت: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با داشتن ظرفیت‌های مناسب نقش مهمی در جذب سرمایه گذار در عرصه‌های مختلف تولیدی و صنعتی دارد.

زرین‌فر همکاری بانک‌ها به عنوان موتور محرکه بخش مالی تولید در همکاری با واحدهای صنعتی مهم دانست و تاکید کرد:رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان بوشهر با مشارکت بانک‌ها محقق می‌شود که در این راستا نیاز به همکاری بیشتر این مراکز اقتصادی مالی با منطقه ویژه اقتصادی بوشهر است.

وی، با تاکید بر همکاری بانک‌های استان بوشهر در تامین نقدینگی واحدهای تولیدی مستقر در منطقه ویژه افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران از اولویت‌های مهم استان بوشهر است که در این راستا مشارکت و تعامل بیشتر بانک‌ها در تامین نقدینگی واحدهای تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی باید در اولویت قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر  با بیان اینکه برای بخش تولید و حمایت از واحدهای صنعتی استان بوشهربرنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است گفت: بانک‌ها نقشی مهم در رفع موانع واحدهای تولیدی دارند که در راستای تحقق سیاست اقتصادی مقاومتی، تولید و اشتغال باید همکاری بانک‌ها افزایش یابد.

زرین‌فر با تاکید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط برای همراهی با واحدهای تولیدی، همه دستگاه‌های مرتبط با تولید و اشتغال را برای همراهی با واحدهای اقتصادی و صنعتی مستقر در منطقه ویژه  اقتصادی بوشهر مکلف کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار