فرماندار دشتی گفت: در چند سال اخیر با اقدامات صورت گرفته بالای ۸۰ درصد فضاهای آموزشی فرسوده احداث و نوسازی شدند.
کد خبر: ۴۹۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 13 September 2017
غلامرضا مهرجو بعد از ظهر سه شنبه در همایش جوانه های امید شهرستان دشتی از دست اندرکاران برگزاری این مراسم تقدیر کرد واظهار داشت: طی دو سال اخیر با نگاه ویژه استاندار بوشهر اقدامات بسیار خوبی در سطح استان آغاز شد و در کنار توجه به زیر ساخت های توسعه ای در استان به مقوله آموزش به خصوص سطوح پایین توجه خوبی شد.

وی افزود: اجرای طرح نخبه پروری یکی از اقدامات مهم در سطح استان و به تبع آن شهرستان دشتی بود که با حمایت بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی اجرایی شد.

مهرجو بیان کرد: به موازات اجرای این طرح نیز منطقه ویژه بخشی از شهرستانهای استان را تحت پوشش قرار داد و با اجرای کلاس های کنکور نقش بسزایی در افزایش قبولی شدگان کنکور امسال داشته است.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح ها و تلاش های مجموعه آموزش و پرورش شهرستان و بخش کاکی شاهد رشد چشمگیر قبول شدگان زیر هزار در کنکور سراسری بودیم به طوری که تعداد قبول شدگان دو برابر و به ۲۱ نفر رسید.

مهرجو اضافه کرد: همچنین طی این مدت موفقیت های خوبی از جمله رتبه شهرستان در امتحانات نهایی از رتبه هفتم به سوم و کسب رتبه برتر علمی، قرآنی و فرهنگی و غیره علی رغم محدودیت ها حاصل شد که از همه عزیزان تقدیر وتشکر می شود.

وی ادامه داد: در بحث زیر ساخت ها با توجه به نگاه دولت و استاندار بوشهر علی رغم محدودیت های منابع اعتباری طی این مدت بالای ۸۰ درصد فضاهای آموزشی شهرستان احداث و یا نوسازی شدند.

مهرجو از نقش خیرین در احداث فضاهای آموزشی تقدیر وتشکر کرد و گفت: در چند سال اخیر خیرین شهرستان بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در احداث فضاهای آموزشی مشارکت داشتند و در کنار این اعتبارات از محل ملی و استانی نیز پروژه های خوبی شروع شد.

فرماندار دشتی بیان کرد: تا پایان سال جاری عملیات اجرایی ۵۷ کلاس درس با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال آغاز می شود که در هفته دولت عملیات اجرایی دو مدرسه ۱۲ کلاسه آغاز شد.

وی اظهار کرد: در کنار توجه به زیر ساخت‌های آموزشی به فضاهای ورزشی و فوق برنامه دانش‌آموزان نیز توجه شد که به‌زودی عملیات اجرایی پژوهش‌سرا دانش آموزی در شهر خورموج آغاز می‌شود.

مهرجو از هوشمندسازی مدارس شهرستان خبر داد و افزود: به حمد الله با این اقدامات وضعیت زیر ساخت های آموزشی شهرستان مطلوب است هر چند تا نقطه مطلوب فاصله است ولی نسبت به گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار