مدیرکل شیلات بوشهر گفت: در راستای حفظ ذخایر آبزیان، پیشگیری و مبارزه با صید غیر مجاز ۳ شناور تندرو ساخته توسط متخصصان داخلی، در استان به آب انداخته شد.
کد خبر: ۴۹۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 13 September 2017
عباسعلی زنده‌بودی ظهر امروز در آیین  افتتاح سه شناور تندرو حفظ ذخایر آبزیان در استان بوشهر با تاکید بر مبارزه قاطع با متخلفان در صید غیرمجاز اظهار داشت: برای حفظ ذخائر آبزیان در خلیج فارس همه تمهیدات لازم اندیشیده شده که به آب اندازی سه فروند شناور تند رو  200 قوه اسب بخار یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات در همین راستاست.

وی با بیان اینکه استان بوشهر بیشترین مرز دریایی با خلیج فارس دارد خاطر نشان کرد:  900 کیلومتر مرز دریایی مشترک این استان با خلیج فارس زمینه مهمی در توسعه فعالیت‌‌های شیلاتی از جمله صید و صیادی و آبزی‌پروری فراهم کرده است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر با تاکید بر روز رسانی تجهیزات حفاظتی یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات افزود: به آب اندازی سه شناور تندرو متعلق به یگان حفاظت شیلات استان بوشهر،  توان نیروها را برای حفاظت از منابع و ذخائر آبزیان در خلیج فارس افزایش داده است.

زنده‌بودی با اشاره به ساخت این شناورها در داخل بیان کرد: با افتتاح این شناورها، توان یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات استان بوشهربا قدرت مانور بیشتر، مصرف سوخت کمتر و سرعت بیشتر، افزایش یافته است.

زنده بودی با بیان اینکه در ساخت این شناورها در داخل، 15 هزار دلارصرفه جویی ارزی و اقتصادی شده افزود: با بهره گیری از این شناورها مدت زمان حضور یگان حفاظت از منابع آبزیان در دریا برای رویارویی با متخلفان افزایش یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار