معاون اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان گفت: این طرح که نقش مهمی در افزایش پذیرش دانش‌آموزان استان بوشهر در مراکز آموزش عالی دارد در سال تحصیلی جاری و سال‌های بعد ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۴۹۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 13 September 2017
حسن قلندری ظهر امروز در آئین تجلیل از نخبگان شهرستان دشتی با اشاره به اینکه شهرستان دشتی از پیشینه تاریخی فرهنگی و علمی درخشانی برخوردار است اظهار داشت: سرزمین شهرستان دشتی با داشتن پیشینه تاریخی درخشان، می‌توان سرزمینی فرهنگی نامید که در عرصه‌های مختلف نام‌آوری داشته است.

وی با اشاره به نقش مهم فرهنگیان دشتی در تاسیس آموزشگاه‌های خصوصی افزود: از افتخارات این سرزمین این است که از 13 آموزشگاه اولیه که در استان بوشهر است 11 نفر آنان اهل شهرستان دشتی بوده‌اند.

قلندری دشتی را سرزمینی معنوی عنوان کرد و حوزه‌های علمیه‌ بردخون و دشتی را سر حلقه‌ اتصال حوزه‌های نجف و جنوب ایران دانست.

 معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌ و پرورش استان بوشهر طرح تقویت بنیه علمی را از دستاوردهای  استاندار بوشهر یاد کرد و  گفت: توجه به آموزش‌وپرورش، طرح تقویت بنیه علمی، محتوای شورای آموزش‌وپرورش، غنی بخشی به مصوبات شورا آموزش پرورش، اجرای مصوبات شوراهای آموزش‌وپرورش، افزایش سرانه ورزشی مدارس بخشی از کارهای ماندگار مصطفی سالاری استاندار بوشهر بوده است.

وی،با اشاره به اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان در استان بوشهر گفت: این طرح که نقش مهمی در افزایش پذیرش دانش‌آموزان در مراکز آموزش عالی دارد در سال تحصیلی جاری و سال‌های بعد ادامه می‌یابد.

وی با قدردانی از خیران در حل مشکلات دانش‌آموزان و آموزش و پرورش به ویژه در نقاط محروم و کم‌برخوردار خاطر نشان کرد: خیران در عرصه‌های آموزشی نقش بی‌بدیلی داشته‌اند که 90 درصد خیران مدرسه‌ساز استان بوشهر غیربومی هستند.

در این مراسم از دانش‌آموزان رتبه‌های بالای درسی و رتبه زیر 1000 کنکور سرا سری 96 شهرستان دشتی تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار