رئیس هیئت فوتبال جم با اشاره به دیدار دو تیم استقلال تهران و پارس جنوبی‌جم روز جمعه ۲۴ شهریور گفت: ۱۰ درصد از سکوهای ورزشگاه تختی جم در اختیار هواداران تیم استقلال تهران قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۴۹۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 13 September 2017
محمد اسدی از آمادگی کامل مجموعه شهرستان جم برای برگزاری دیدار پارس جنوبی جم و استقلال تهران خبر داد و اظهار داشت:  در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، تیم پارس جنوبی‌جم میزبان تیم استقلال تهران در ورزشگاه تختی این شهر است.

وی با بیان اینکه این بازی ساعت 20 روز جمعه 24 شهریور در ورزشگاه تختی جم برگزار می‌شود افزود: اقدامات لازم برای آمادگی برگزاری این رقابت مهم در ورزشگاه تختی جم فراهم شده است.

رئیس هیئت فوتبال جم با بیان اینکه تنها 10درصد از سکوهای ورزشگاه تختی جم در اختیار هواداران استقلال تهران قرار می‌گیرد افزود: ورزشگاه 15 هزار نفری تختی با تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان به امکانات لازم استاندارد برای برگزاری رقابت‌های لیگ‌برتر مجهز شده است و طبق قانون فدراسیون فوتبال، تنها 10 درصد از سکوها در اختیار هواداران استقلال قرار می‌گیرد.

اسدی هواداران پارس جنوبی جم را یکی از با اخلاق‌ترین تماشاگران لیگ برتر دانست و گفت: در طول بازی‌های لیگ یک و چند بازی هفته نخست لیگ برتر، از سوی هواداران پارس جم کوچکترین اهانتی به تیم میهمان و تیم داوری صورت نگرفت و نماینده فدارسیون نیز این موضوع را مورد تمجید قرار داد.

وی خواستار همکاری هواداران هر دو تیم با مسئولان اجرایی و انتظامی ورزشگاه شد و تاکید کرد: تماشاگران از ساعات ابتدایی در ورزشگاه حضور پیدا کنند تا شاهد ترافیک خرید بلیط قبل از شروع بازی در جلوی ورزشگاه مواجه نشوند و در موقع خروج نیز عجله نکنند تا شاهد بروز حادثه ناگواری نباشیم.

رئیس هیئت فوتبال جم  با بیان اینکه با هماهنگی یگان ویژه زودتر از موعد مقرر بلیط فروشی می‌شود افزود: زمان آغاز بلیط فروشی و باز شدن دربهای ورزشگاه در نشست قبل بازی مشخص می‌شود و در صورت استقبال تماشاگران قبل از زمان تعیین شده، با هماهنگی یگان ویژه زودتر بلیط فروشی انجام می‌شود.

اسدی از تماشاگران درخواست کرد از آوردن وسایل ممنوعه و اضافی به ورزشگاه خودداری کنند و خاطر نشان کرد: تماشاگران از دربهای واقع در کنار میدان محمد علی خان پریشان و ورودی اسلام آباد و مهمانان ویژه، عکاسان و خبرنگاران ورزشی با آیدی کارت‌های خود نیز از درب اصلی وارد ورزشگاه تختی جم شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار