عضو شورای شهر بوشهر خواستار تدوین لایحه‌ای از سوی شهرداری در راستای حمایت از ورزشکاران و هنرمندان بوشهری شد و گفت: ورزشکاران و هنرمندان بوشهری مورد بی مهری قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۴۹۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 12 September 2017
طاهره شمشیری عصر دوشنبه در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا با تقدیر از زحمات ورزشکاران و هنرمندان استان گفت: استان بوشهر در عرصه ورزشی و هنری دارای ظرفیت‌های بالایی است و باید حمایت لازم را از این قشر داشته باشیم.

وی اضافه کرد: ما ورزشکاران و هنرمندان زیادی داریم که مقام‌های کشوری و بین‌المللی برای استان و کشور کسب کرده‌اند اما امروز در شرایط خوبی به سر نمی‌برند و مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند.

این عضو شورای شهر بوشهر با قدردانی از زحمات مهرداد کرم‌زاده ورزشکار بوشهری که دارای افتخارتی پربار در کارنامه ورزشی خود در مسابقات جهانی است اظهار داشت: این ورزشکار و سایر ورزشکاران دیگر از جمله بانوان ورزشکار مورد بی‌مهری اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفته‌اند.

شمشیری افزود: ما متولی اصلی ورزش نیستیم اما شورا و شهرداری در دوره‌های گذشته در راستای حمایت از ورزشکاران حمایت‌هایی انجام داده، اما انتظار داریم اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی ورزش نگاه حمایتی بیشتری از ورزشکاران داشته باشد.

وی بیان داشت: درخواست دارم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در زمینه حمایت از ورزشکاران و هنرمندان طرحی تدوین و طی لایحه‌ای از طریق شهرداری به شورا ارسال کند تا در شورا مورد بررسی قرار گیرد و انشاءالله بتوانیم بخش کوچکی از مشکلات ورزشکاران و هنرمندان هم استانی را حل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار