رئیس فدراسیون کاراته جهوری اسلامی ایران گفت: سامانه جامع اطلاعات فدراسیون کاراته راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۴۹۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 12 September 2017
محمدصادق فرجی ظهر دوشنبه در مجمع انتخابات هیئت کاراته استان بوشهر اظهار داشت: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار بالایی در ورزش استان بوشهر وجود دارد و شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران این استان هستیم.

وی ادامه داد: ورزشکاران استان بوشهر در مسابقات کاراته آسیایی و جهانی و دیگر عرصه‌های بین المللی موفق به کسب مدال‌های رنگارنگی شده‌اند.

رئیس فدراسیون کاراته با بیان اینکه بوشهر از قطب‌های کاراته کشور است، تصریح کرد: این استان دارای ورزشکاران توانمندی است و تیمی از منتخب استان بوشهر به اردوهای تیم ملی برای ارتقای ورزشکاران اعزام می‌شود.

وی حمایت از هیئت‌های استانی را یک برنامه مهم و در دستور کار فدارسیون کاراته عنوان کرد و افزود: هیئت کاراته استان بوشهر طی سال‌های اخیر روند پیشرفت بسیار خوبی را سپری کرده است.

کسب ۸ سهمیه المپیک

فرجی بیان کرد: تیم‌های کاراته کشورمان در چهار رده سنی شامل نوجوانان، جوانان ، امید و بزرگسالان موفق شدند عنوان قهرمانی مسابقات آسیایی را که امسال در قزاقستان برگزار شد کسب کنند.

وی از برنامه‌ریزی برای موفقیت تیم‌های ملی کاراته در مسابقات ۲۰۱۸ جاکارتای اندونی و المپیک ۲۰۲۰ خبر داد و افزود: امیدواریم هشت سهمیه برای مسابقات المپیک کسب کنیم.

رئیس فدراسیون کاراته خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعات فردی، آموزشی و ساماندهی سبک‌های فدراسیون کاراته همه اطلاعات موررد نیاز در این حوزه جمع‌آوری و ثبت خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار