رئیس فدراسیون کاراته گفت: سامانه جامع اطلاعات فردی، آموزشی وساماندهی سبک‌های فدراسیون کاراته راه‌اندازی شد که تمام اطلاعات هیئت‌های کاراته استان‌ها در این سامانه به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۴۹۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 12 September 2017
محمد صادق فرجی صبح امروز در مجمع انتخابات هئیت کاراته استان بوشهر، با تاکید بر نقش مهم استان بوشهر در کسب مدال‌های جهانی و آسیایی رقابت‌های بین‌المللی کاراته اظهار داشت: استان بوشهر یکی از قطب‌های اصلی کاراته در کشور  است که ورزشکاران این رشته توانمندی خود را در عرصه‌های بین‌المللی و آسیایی نشان داده‌اند.

وی با اشاره به رشد ورزش کاراته در استان بوشهر افزود: سیر هیئت کاراته استان بوشهر در کشور در این چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته است.

رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به اعزام تیم‌های منتخب استان بوشهر به اردوهای تیم ملی تصریح کرد:  فدراسیون کاراته این آمادگی را دارد که تیمی از منتخب استان بوشهر به اردو های تیم ملی کنار مربیان  این تیم برای ارتقا ورزشکاران  اعزام کند.

فرجی به موفقیت  فدراسیون کاراته اشاره کرد و گفت: برای نخستین بار در تاریخ فدراسیون کاراته، ورزشکاران کشورمان در 4 رده سنی تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان ، امید و بزرگسالان در مسابقات آسیایی قزاقستان به مقام قهرمانی رسید.

رئیس فدراسیون کاراته چشم انداز فدراسیون کاراته را کسب 8 سهمیه المپیک 20 20 توکیو ژاپن عنوان و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بعد از 36 سال در مسابقات جهانی  آلمان کاراته کاران کشورمان به مدال رسیدند هم اکنون برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفته که تا پیش از مسابقات 2018 جاکارتا اندونزی چندین مسابقات بین‌المللی پیش‌رو داریم.

وی از راه اندازی سامانه جامع اطلاعات فردی، آموزشی وساماندهی سبک‌های فدراسیون کاراته اشاره کرد و افزود: تمام اطلاعات هیئت‌های کاراته استان‌ها در این سامانه به ثبت رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار