نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: برداشت‌های بی‌رویه صنعت نفت از سفره‌های زیرزمینی دشت‌های جم، سبب کمبود آب، خشک شدن باغات و نابودی کشاورزی در جم شده است.
کد خبر: ۴۹۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 12 September 2017
سکینه الماسی ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه انتقال آب  تولیدی از دریا از طریق تاسیسات آب شیرین‌کن به جم اظهار داشت: این طرح بزرگ در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی وزرات نفت به مناطق پیرامونی می‌باشد برای جبران خسارت‌های  وارد شده گذشته صنعت به سفره‌های آب زیرزمینی شهرستان جم  است.

وی، با بیان اینکه تسریع اجرای پروژه آبرسانی جم، از نیازهای جدی و مهم این شهرستان است افزود: برداشت‌های بی رویه صنعت نفت از سفره‌های زیرزمینی دشت‌های جم،  سبب کمبود آب، خشک شدن باغات و نابودی کشاورزی در جم شده است.

نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش مهم پروژه آبرسانی در حل مشکل مردم شهرستان جم خاطر نشان کرد: خط انتقال آب تاسیسات آب‌شیرین‌کن  از ساحل سیراف به جم، آب مصرفی مورد نیاز مردم شهرها، روستاها و شهرک‌های نفتی مستقر در شهرستان جم را تامین می‌کند.

الماسی خواستار تسریع در روند اجرای پروژه بزرگ انتقال آب جم شد و گفت: کاش برای اجرای این چنین پروژه‌هایی از پیمانکاران و متخصصان بومی استفاده می‌شد، چرا که نسبت به انجام امور دلسوزی بیشتری نشان می‌دهند و نیاز است این پروژه حیاتی با سرعت بیشتری دنبال شود.

وی با بیان اینکه تردد تانکرهای حامل آب شرب از جاده شیرینو به سمت شهرستان جم، سبب حوادث ناگواری در مسیر شده است افزود: امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه، انتقال آب به وسیله تانکر متوقف و از بروز چنین سوانحی نیز جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار