مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز وزارت نفت گفت: پروژه‌های متعددی برای مناطق پیرامونی تاسیسات نفتی تدوین شده که ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در مناطق پیرامونی پارس جنوبی اجراء می‌شود.
کد خبر: ۴۹۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 12 September 2017
محسن امیریان ظهر امروز در جریان بررسی روند پیشرفت پروژه بزرگ آبرسانی جم با بیان اینکه بزرگترین پروژه آبرسانی در شهرستان جم با مشارکت وزارت نفت اجرایی شده است اظهار داشت: این پروژه با سرمایه‌گذاری 200 میلیارد تومان با مشارکت وزارت نفت اجرایی شده که تا پایان امسال بخشی از آن افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وزارت نفت به مسئولیت‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای دارد افزود: بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی، پروژه‌های متعددی برای مناطق پیرامونی تاسیسات نفتی تدوین شده که 500 میلیارد تومان پروژه عمرانی در مناطق پیرامونی پارس جنوبی اجراء می‌شود.

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز وزارت نفت افزود: براساس برنامه‌های تدوین شده سالانه 100 میلیارد تومان پروژه عمرانی در مناطق پیرامونی پارس جنوبی اجراء می‌شود که در  یک دوره 5 ساله 500 میلیارد تومان پروژه برای این مناطق تعریف و تدوین شده است که تحول مهمی در زیرساخت عمرانی و رفاهی مردم این مناطق ایجاد می‌کند.

امیریان با بیان اینکه مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت بیشتر در منطقه پارس جنوبی و غرب کارون است گفت: وزارت نفت در تمام نقاط کشور در راستای مسئولیت اجتماعی در اجرای پروژه‌ها مشارکت می‌کند ولی  50 درصد پروژه‌ها در راستای مسئولیت‌های اجتماعی در دو نقطه پارس جنوبی و غرب کارون قرار دارد.

وی، با تاکید بر این نکته که رضایت ما زمانی حاصل می‌شود که پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد گفت: پروژه آبرسانی جم هر چند نسبت به برنامه زمان‌بندی تاخیر دارد ولی زمان رضایت حاصل می‌شود که آب وارد شبکه آبرسانی شهرها و روستاهای شهرستان جم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار