مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از برگزاری جشن عاطفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس در ۲۴۹ پایگاه ثابت و سیار سطح استان بوشهر در روزهای ۲۳ و ۲۴ شهریورماه خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 12 September 2017
احمد لطفی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی برپایی پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در استان بوشهر با بیان اینکه این آیین فرصتی است برای نشان دادن عشق ورزی به کسانی که نیازمند دستان گرم هم نوعانشان هستند، اظهار داشت:در آستانه سال تحصیلی جدید و شروع مدارس هشت هزار و 500 دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد نیازمند کمک خیران و مردم نیکوکار استان بوشهر هستند تا بتوانند بدون دغدغه به امر تحصیل بپردازند.

وی با اشاره به اینکه هر ساله جشن عاطفه‌ها با هدف تامین نیازهای دانش آموزان نیازمند تحت حمایت برگزار می‌شود، افزود: امسال نیز همانند سال‌های گذشته این جشن در دو مرحله در سطح استان برگزار می‌شود و کمک‌های مردمی و خیران نیکوکار جمع آوری و میان دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

لطفی با بیان اینکه مرحله نخست جشن عاطفه‌ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» در روزهای 23 و 24 شهریور ماه برگزار می‌شود تصریح کرد: 249 پایگاه ثابت و سیار در سراسر استان از طریق دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، بسیج و مصلی‌های نماز جمعه اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی برای کمک به دانش آموزان نیازمند می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از اجرای مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در استان بوشهر خبرداد و افزود: مرحله دوم این طرح، همزمان با بازگشایی مدارس  در روز 19 مهرماه به صورت ویژه در سطح مدارس استان با مشارکت فعال دانش آموزان هم استانی و به منظور ترویج و توسعه فرهنگ انفاق و نوع دوستی در بین دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم و دستگاه‌های اجرایی در خواست کرد در جشن عاطفه‌ها شرکت فعال داشته باشند و کمک‌های خود را اعم از نقدی و غیره نقدی در قالب بسته فرهنگی - آموزشی  از جمله کیف، کفش، لوازم تحریر و لباس مدرسه به دانش آموزان نیازمند هدیه بدهند تا با بدون دغدغه و خیال آسوده به امر تحصیل بپردازند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر به نحوه پرداخت کمک‌های نقدی از طریق سامانه تعیین شده  اشاره کرد و گفت: مردم نیکوکار استان بوشهر می‌توانند برای کمک به جشن عاطفه‌ها با شماره گیری آسان پرداخت کمیته امداد به شماره #3*5*077*8877*  با وارد کردن مبلغ مورد نظر خود در این امر خداپسندانه مشارکت و یا نسبت به پرداخت، از طریق شماره حساب  0105753982009 نزد بانک ملی اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار