در مجمع انتخابات هئیت کاراته استان بوشهر با حضور رئیس فدراسیون کاراته هادی زیدی با ۱۵ رای اعضای مجمع برای مدت ۴ ساله ریاست هیئت کاراته استان را بر عهده گرفت.
کد خبر: ۴۹۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 12 September 2017
مجمع انتخابات هئیت کاراته استان بوشهر پیش از ظهر امروز در اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این مجمع، هیئت کاراته استان بوشهر را یکی از هیئت‌های مدال‌آور دانست و اظهار داشت: نگاه اداره کل ورزش و جوانان به هئیت‌های مدال‌آور بصورت ویژه است.

 احمد بهروزیان‌فرد با بیان اینکه 10 شهرستان استان بوشهر در رشته کاراته فعالیت می‌کنند گفت: انتظار است هیئت  استان ساماندهی ورزشکاران مدال‌آور شهرستان‌ها در الویت کاری خود قرار دهد و در برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری نیز نیاز کاراته کاران استان فراهم شود.

وی با تاکید بر تامین اعتبارات مورد نیاز هیئت کاراته استان بوشهر افزود: فدراسیون کاراته در توزیع اعتبارات به هیئت‌های استانی بصورت عادلانه توجه کندو استان بوشهر نیز در این زمینه یاری کند.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی ساماندهی سبک‌های مختلف رشته کاراته است که در این زمینه فدراسیون سبک‌ها فعال و مورد تایید فدراسیون به اداره کل ورزش و جوانان استان معرفی کنند.

رئیس فدراسیون کاراته نیز با تاکید بر موفقیت کاراته‌کاران در مسابقات بین‌المللی  اظهار داشت: کاراته‌کاران ایران اسلامی در مسابقات مختلف صاحب رتبه‌های مختلف جهانی هستند که  آخرین آن قهرمانی در چهار رده سنی مسابقات آسیایی بود.

محمدصادق فرجی از حمایت فدراسیون  کاراته از هیئت‌های استانی خبرداد و افزود: اعزام تیم‌های قهرمان به اردوی تیم‌های ملی یکی از برنامه‌ها است که در  این رابطه فدراسیون این آمادگی دارد که تیمی از منتخب استان بوشهر به اردو های تیم ملی برای ارتقا ورزشکاران اعزام کند.

در مجمع انتخابات هئیت کاراته استان بوشهر  4 کاندیدا حضور داشتند که حمیدرضا تقوی انصراف داد و رای گیری بین عباس دهقان و صادق عباسی و هادی زیدی برگزارشد که هادی زیدی رئیس سابق این هیئت با 15 رای به مدت 4 سال دیگر سکان هدایت  کاراته استان را برعهده گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار