فرماندار شهرستان جم گفت: مردم این شهرستان انتظار تحقق نتیجه وعده‌های افتتاح پروژه آبرسانی شهرستان جم را دارند چرا که خلف وعده‌ها اعتماد و امید مردم را سلب کرده است.
کد خبر: ۴۹۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 12 September 2017
فتح الله نوروزی ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرای پروژه آبرسانی جم که با حضور معاون وزیر نفت، نماینده مجلس و مدیران آب کشور و استان در جم برگزار شد با تقدیر از نگاه وزارت نفت به محیط پیرامون در دولت تدبیر و امید اظهار داشت: در دولت یازدهم تصمیمات خوبی در حوزه آب و آبخیزداری برای شهرستان جم گرفته شد که وزارت نفت به عنوان متولی تامین اعتبار، به تعهدات خود به خوبی عمل کرده است.

نوروزی پروژه آبخیزداری جم را از پروژه‌های مهم در شهرستان جم دانست که بخش مهمی از آن با حمایت وزارت نفت اجرایی شد و بخش دیگر آن هم در دست اجراست.

فرماندار شهرستان جم  فعال‌سازی پروژه آبرسانی از خط آبرسانی سیراف به جم را از اقدامات مهم دولت در شهرستان جم ارزیابی کرد و افزود: این پروژه و طرح آبخیزداری جم سال‌ها متوقف بود و با نگاه ویژه دولت و حمایت وزارت نفت احیا شد.

نوروزی با تقدیر از نگاه ویژه مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت نفت، الماسی نماینده مردم در مجلس و مدیریت آب کشور و استان بوشهر خاطر نشان کرد: شهرستان جم شرایط شکننده‌ای در تامین  آب شرب دارد و اگر پروژه آبرسانی جم یک روز زودتر افتتاح شود بسیار مهم است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای انتقال 10 هزار متر مکعب آب به جم تا پایان امسال تصریح کرد:  مردم این شهرستان انتظار تحقق نتیجه وعده‌های افتتاح پروژه آبرسانی شهرستان جم را دارند چرا که خلف وعده‌ها اعتماد و امید مردم را سلب کرده است.

فرماندار جم با بیان اینکه از تمام ظرفیت شهرستان برای کمک به اتمام پروژه در زمان معین استفاده می‌کنیم اظهار امیدواری کرد با اراده و تلاش جمعی شاهد تکمیل پروژه آبرسانی جم در زمان مقرر باشیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار