مدیر امور فرهنگی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: در جشنواره تئاتر سراسری دانشگاه فرهنگیان کشور نمایش معلم جزیره مقام دوم را کسب کرد.
کد خبر: ۴۹۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 11 September 2017
محمد زارعی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیست و هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کشور در شهر قزوین برگزار شد و یک کار نمایشی از این پردیس دانشگاهی در آن حضور داشت.

مسئول فرهنگی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: نمایش معلم جزیره به نویسندگی و کارگردانی کاظم ارجمندنیا در این جشنواره سراسری موفق به کسب مقام دوم شد.

زارعی خاطرنشان ساخت: در مرحله بازبینی این جشنواره حدود سی نمایش حضور داشتند که شش نمایش به مرحله نهایی جشنواره راه یافتند.

زارعی بیان داشت: این شش نمایش از ۱۶ تا ۱۹ شهریور در شهر قزوین به روی صحنه رفتند که در نهایت با تلاش و همت والای گروه نمایشی پردیس علامه طباطبایی  تئاتر معلم جزیره خوش درخشید.

وی عنوان کرد: یاسر لطفی، هاشم هاشمی فرد، محمد احمدزاده، جواد طاهری، محمد حامدی، حسن صابری و  فرهاد حسنی راد در این نمایش نقش آفرینی کردند.

زارعی با اشاره به داستان این نمایش تصریح کرد: این نمایش روایتگر داستان معلمانی است که برای تدریس با یک لنج به جزیره‌ای دورافتاده می‌روند.

وی با بیان اینکه شش اثر نمایشی در بخش تئاتر صحنه‌ای برادران و خواهران در این جشنواره شرکت دارند افزود: نمایش جزیره خون به نویسندگی و کارگردانی کاظم ارجمندنیا در بیست و ششمین جشنواره فرهنگی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در سال گذشته توانست تندیس و لوح تقدیر در بخش‌های کارگردانی، نویسندگی، بازیگری مرد (حمیدرضا حیدری)، طراحی بروشور (محمد احمدزاده)، طراحی صحنه (حمیدرضا حیدری) به همراه جایزه ویژه و لوح تندیس بخش برداران را به دست آورد.

مسئول فرهنگی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: کسب این موفقیت ارزنده نتیجه تلاش ها و زحمات این گروه نمایشی در طول سه ماه بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار