رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر بوشهر از تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری شهرداری بندربوشهر بر اساس ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها با محور گردشگری خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 11 September 2017
روح الله نصرتی صبح امروز در نشست شورای شهر بوشهر با بیان اینکه  جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی  یکی از راههای توسعه عمران شهری و کسب درآمدهای پایدار است اظهار داشت: بندر بوشهر با توجه به شرایط خاص خود در زمینه گردشگری، تجاری و انرژی فرصتی بسیار خوب و بکر برای سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف است.
 
وی  با تاکید بر تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری بر اساس ظرفیت‌های شهر بوشهر افزود: در راستای توسعه‏ شهر بوشهر با هدف شناسایی ظرفیت‌های توسعه و سرمایه گذاری، بسته‌های سرمایه گذاری متنوعی با کاربری‌های عمرانی، خدماتی، تفریحی و گردشگری تدوین و در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌گیرد.
 
نصرتی با اشاره به تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری شهر بوشهر بر اساس قابلیت‌های این شهر خاطر نشان کرد: با توجه به وجود دریا به عنوان یک فرصت بسیار خوب  و ظرفیت‌های گردشگری، بافت تاریخی بوشهر، منطقه گردشگری لیان و دهکده گردشگری،  آینده بوشهر به سمت گردشگری  می‌رود از این رو می‌طلبد که بسته‌های سرمایه‌گذاری در قالب‌های  هتل، کمپ‌های اقامتی، مهمان پذیرسنتی در بافت، پارک آبی و شهربازی  به صورت خاص دیده شوند.
 
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای بوشهر تاکید کرد: حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان ، وظیفه مدیران و ارگان‌های مرتبط  است و آنها باید  برای تسهیل زمینه‌های سرمایه گذاری تلاش کنند.
 
وی بیان کرد: در حوزه زیرساختی و گردشگری امسال با حمایت بیشتر از سرمایه‌گذاران تحول قابل توجهی در شهر بوشهر ایجاد می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار