رئیس هیئت قایقرانی استان بوشهر گفت: دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی قایقرانی در دهکده ساحلی و دریایی بوشهر در رشته‌های کایاک، کانو کانادایی و دراگون بت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 11 September 2017
مهدی زارعی درگفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به اینکه ورزشکاران قایقران بوشهری دارای توانمندی بالایی در رشته‌های مختلف قایقرانی هستند اظهار داشت: این ورزشکاران که بیشتر آنان اعضای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران هستند نقش مهمی در کسب مدال‌های جهانی و آسیایی دارند.

وی  از برگزاری مسابقات دراگون بوت قهرمانی باشگاه‌های جهان در شهر ونیز خبرداد و افزود: دو ورزشکار بوشهری، درناماهینی و الهام قاسمی بوشهری‌ها حاضر در تیم ملی  دراگون بت سکان جمهوری اسلامی ایران  هستند.

رئیس هیئت قایقرانی استان بوشهر از درخشش این ورزشکاران در مسابقات جهانی خبرداد و گفت:نخستین مدال تاریخ قایقرانی بانوان کشور درمسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان با درخشش قایقرانان بوشهری کسب شد. ‌

زارعی بیان کرد: در سومین روز مسابقات دراگون بوت قهرمانی باشگاه‌های جهان در شهر ونیز ایتالیا با رقابت نمایندگان کشورها در ماده 200 متر ادامه یافت که حاصل آن کسب مدال برنز بانوان سکان در این مسافت بود.

وی از برگزاری مسابقات بین المللی قایقرانی در دهکده دریایی بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد:دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی قایقرانی در دهکده ساحلی و دریایی بوشهر در رشته‌های کایاک، کانو کانادایی و دراگون بت برگزار می‌شود.

رئیس هیئت قایقرانی استان بوشهر، ظرفیت رشته ورزشی قایقرانی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و  تصریح کرد: با توجه به قابلیت این استان در رشته‌های ورزشی دریایی و آبی به ویژه قایقرانی زیرساخت‌های این رشته در استان  توسعه یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار