رئیس بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت:۲۰هزار نفر از استان بوشهر در رشته‌‌های مختلف در قالب ۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم این استان برای ارائه خدمات اعزام شدند.
کد خبر: ۴۹۲۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 11 September 2017
ذالفقار عباسی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، اردوهای جهادی را  یکی از ماموریت‌های مهم بسیج سازندگی دانست و اظهار داشت: این اردوها به عنوان حرکت فرهنگی ارزشمند تبدیل به یک نهضت بزرگ خدمت رسانی در روستاها و مناطق کم برخوردار شده است.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی آثار و برکات ارزشمندی برای جوانان، ساکنان روستاها و مسئولان داشته است افزود: اردوهای جهادی بسیج سازندگی در قالب بسیج دانشجویی، دانشجویی، مهندسی، پزشکی و آموزشی فرهنگی اجراء می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های امسال این نهاد در اعزام اردوهای جهادی به مناطق محروم و روستایی خاطر نشان کرد: 200 گروه جهادی از اقشار مختلف بسیج دانشجویی، دانش‌آموزی، محلات، مهندسی و پزشکی به مناطق مختلف استان بوشهر در قالب اردوهای جهادی اعزام شدند.

عباسی‌فر با اشاره به خدمات گوناگون اردوهای جهادی در قالب برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، علمی، بهداشت و درمان و کشاورزی گفت: امسال 20هزار نفر از استان بوشهر در رشته‌‌های مختلف در قالب 200 گروه جهادی به مناطق محروم  این استان برای ارائه خدمات به جامعه هدف اعزام شدند.

وی به اعزام گروه‌های جهادی برای ارائه خدمات درمانی به مردم محروم و روستایی استان بوشهر پرداخت و افزود:  در بخش خدمات‌رسانی اقشار بسیج تیم‌های پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص به مناطق کم برخوردار اعزام شدند و به افراد محروم و روستایی  خدمات‌رسانی کردند.

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه این نهاد مردمی، در عرصه محرومیت‌زدایی طرح‌های مهمی اجراء کرده است گفت: جهادگران در ایام تابستان امسال طرح‌های مهمی در حوزه راهسازی، بهسازی و ساخت خانه بهداشت، مدارس، آبخیزداری،آبرسانی و طرح‌های فرهنگی و مذهبی  و کشاورزی اجراء کرده‌اند.

عباسی‌فر، ساخت مسجد، حسینیه، دارالقرآن و خانه عالم را از برنامه‌های بسیج سازندگی دانست و گفت: تلاش شده در روستاهایی که در عرصه فرهنگی، آموزشی و بهداشتی دارای محرومیت هستند بر اساس توان و نیاز مناطق خدمات ارائه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار