رئیس هیئت کاراته خارگ گفت: در برگزاری مسابقات کیوکوشین تزوکا قهرمانی کشور در ملایر، دو جوان دوقلوی کاراته‌کار خارگی خسرو و خشایار ایزدپناه با کسب مدال طلا و نقره به مسابقات جهانی ژاپن راه یافتند.
کد خبر: ۴۹۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 11 September 2017
مرتضی  علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خارگ، با اشاره به استعدادهای ورزشی جوانان خارگ اظهار داشت:  جوانان خارگی در بیشتر ورزش‌ها و رقابت‌ها دارای جایگاه ویژه‌ای هستند که  درخشش آنان در مسابقات گوناگون آشکار می‌شود.

وی با اشاره به موفقیت ورزشکاران دو قلوی خارگی در مسابقات کشوری خاطر نشان کرد: در مسابقات کیوکوشین تزوکا قهرمانی کشور 445کاراته‌کار در قالب 26  تیم در رده‌های خردسالان، نونهالان، نوجوانان، امید و بزرگسالان در سالن ورزشی سه هزار نفره  الغدیر ملایر استان همدان با هم  به رقابت پرداختند که دو جوان شایسته خارگی خسرو و خشایار ایزدپناه مدال طلا و نقره  کسب کردند.

علی‌پوربا بیان اینکه دو برادر کاراته‌باز دوقلوی خارگی به مسابقات جهانی ژاپن راه یافتند افزود :با توجه به موفقیت دو کارته‌کار دوقلوی خارگی در مسابقات کشوری مقرر شد آنان  به مسابقات  بین‌المللی در ژاپن اعزام شوند.

رئیس هیئت کاراته خارگ با تاکید بر حمایت از ورزشکاران تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ باید در کنار طرح‌های فرهنگی، مذهبی و عمرانی،  برنامه‌های ورزشی و حمایت از ورزشکاران را در دستور کار خود قرار  دهد.

وی با تاکید بر حمایت از ورزشکاران قهرمان بیان کرد: مسئولان از جمله شورا و شهری شهر خارگ به طور جد باید از قهرمانان ورزشی و ورزشکارانی که در تیم ملی و مسابقات کشوری حضور پیدا کرده‌اند، حمایت کند.

رئیس هیئت کاراته خارگ از حمایت‌های مدیریت عملیات عمومی پایانه نفتی خارگ  و امور ورزش شرکت پایانه‌های نفتی برای همکاری با اعزام این ورزشکاران قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار