نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار جدید بوشهر باید "با تجربه" و "دارای سوابق درخشان" باشد.
کد خبر: ۴۹۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 11 September 2017
حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خارگ، با اشاره به  اینکه گزینه‌های تعیین استاندار بوشهر در مجمع نمایندگان استان بوشهر بررسی می‌شود اظهار داشت: پس از بررسی‌های لازم کسی که دارای ویژگی‌های مورد توجه باشد به وزارت کشور معرفی و از آن حمایت می‌شود.

وی با بیان اینکه استاندار بوشهر باید شخصی با تجربه و دارای سوابق درخشان باشد گفت: استاندار جدید بوشهر، باید برنامه‌های کاربردی برای تحول در استان داشته باشد.

خدری با تاکید بر توجه به حل مشکل بیکاری در استان بوشهر تصریح کرد: دغدغه اصلی  نمایندگان استان در مجلس  موضوع اشتغال است که قطعا استاندار آینده باید برنامه‌های خود در راستای رفع معضل بیکاری در استان بوشهر ارائه دهد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یقینا استاندار انتخابی باید با هماهنگی مجمع نمایندگان استان  بوشهر تعیین شود افزود: اینجانب به دولتمردان اعلام کردم که استاندار آینده بوشهر باید از گزینه‌های پیشتهادی مجمع نمایندگان استان باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار