فولاد خوزستان با قبول شکست در برابر ایران جوان بوشهر، وداعی زود هنگام با رقابت های جام حذفی فوتبال کشور داشت.
کد خبر: ۴۹۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 10 September 2017

از سری رقابت های یک‌هشتم نهایی جام حذفی شامگاه امروز در  استادیوم غدیر اهواز، تیم های فولاد خوزستان و ایران جوان بوشهر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم دسته اولی ایران جوان موفق به شکست رقیب لیگ برتری خود داشت و حذف تیم های لیگ برتری از گردونه رقابت های لیگ برتر را تکمیل کرد.

* تک گل این بازی را سجاد فیض‌اللهی (۸۵) بازیکنی که محصول آکادمی فولاد خوزستان است، برای تیم بوشهری به ثمر رساند.

* فولاد خوزستان در این بازی با ترکیب: حامد لک، عبدالله ناصری، عبدالله کرمی، میلاد بدرقه، پیمان شیرزادی، علی‌اصغر عاشوری، احمد عبدالله‌زاده، ایمان مبعلی، مجتبی نجاریان، هادی حبیبی‌نژاد (۶۱- رحیم زهیوی) و آرش افشین وارد زمین شد.

* ایرانجوان بوشهر نیز با ترکیب: علی عساکره، حسین قدرتیان، سجاد مشایخ، مسعود نظرزاده، اویس کرد جهان، میثم خداشناس، حسین کاظمی، محمد طارمی، حمدالله ابدام، علی بیگدلی و سجاد فیض‌اللهی در برابر حریف صف آرایی کرد.

* ایرانجوان بوشهر که از چهار بازیکن خوزستانی به اسامی علی عساکره، حمدالله ابدام، علی بیگدلی و سجاد فیض‌اللهی در ترکیب اصلی استفاده می‌کرد، نیمه نخست را با دوندگی زیاد و بستن راه‌های نفوذ فولادی‌ها بدون گل مساوی به پایان رساند و در نیمه دوم نیز ضمن مقابله با فشار تیم میزبان موفق شد دروازه‌ی فولاد را در دقیقه ۸۵ توسط سجاد فیض‌اللهی باز کند تا آخرین تیم شگفتی‌ساز امشب باشد.

شاگردان سعید مفتخر که در مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول با سه شکست و یک تساوی در رده هفدهم جدول لیگ یک قرار گرفته‌اند، اولین پیروزی در فصل ورزشی ۹۶-۹۷ را در یک مسابقه از جام حذفی و مقابل تیم لیگ برتری فولاد خوزستان، به دست آوردند.

* صداوسیمای خوزستان پخش زنده این مسابقه را در جدول پخش برنامه‌های امروز قرار نداد تا موجب اعتراض فوتبالدوستان خوزستانی شود.

* ورود تماشاگران به استادیوم غدیر اهواز رایگان بود.

* تیم ایرانجوان بوشهر با توجه به همرنگ بودن لباس اول این تیم با فولاد خوزستان، از لباس مشکی رنگ در این مسابقه استفاده کرد.

* پیمان شیرزادی مدافع چپ فولاد خوزستان که پنج هفته ابتدایی لیگ هفدهم را به‌دلیل مصدومیت از دست داده بود، اولین بازی رسمی‌اش با پیراهن فولاد را در جام حذفی انجام داد.

* سجاد فیض اللهی مهاجم خوزستانی تیم ایرانجوان بوشهر که سابقه بازی با پیراهن فولاد خوزستان در لیگ برتر را داشته است، بعد از گشودن دروازه تیم سابقش شادی نکرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار