امام جمعه بوشهر گفت: سند چشم ‌انداز فعالیت‌های قرآنی در راستای اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر تدوین شده است
کد خبر: ۴۹۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 10 September 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر امروز در همایش وحدت در پرتو قرآن  و ولایت با تبریک عید سعید غدیر خم این عید را عیدالله‌اکبر دانست و اظهار داشت: عید غدیر خم نماد تشخیص اسلام واقعی در پرتو قرآن و ولایت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه وحدت یک راهبرد اساسی و مهم در اسلام است تصریح کرد: دشمنان همواره در پی تفرقه و اختلاف میان مسلمانان هستند که پیروزی انقلاب اسلامی با ایجاد بیداری اسلامی و دشمن شناسی اسلامی تحول مهمی در جلوگیری از نفوذ دشمن ایجاد کرد.

امام جمعه بوشهر،  وحدت را داروی شفابخش جهان اسلام دانست و افزود: داروی شفا بخش تمام جهان اسلام وحدت در سایه قرآن و ولایت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه این استان نماد اتحاد وحدت شیعه و سنی است گفت: از دیرباز استان بوشهر برادران و خواهران اهل تسنن و تشییع در کنار هم زیست و زندگی کردند که نماد اتحاد و انسجام معرفی شده است.

صفایی بوشهری با تاکید بر توجه به تقویت اتحاد و انسجام گفت: علمای تشییع و تسنن استان بوشهر پرچم‌دار وحدت در پرتو قرآن و ولایت امیرالمومنین حضرت علی(ع) هستند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه حضرت علی(ع) شخصیت ممتاز در طول تاریخ بشریت است خاطر نشان کرد: حضرت علی(ع) الگوی تمام نمای اسلام و انسان تراز محبوب خدای متعال است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، این استان را استان قرآنی دانست و تصریح کرد: به سبب جایگاه مهم قرآن در استان بوشهر، 16 اسفند به عنوان روز قرآنی استان بوشهر نام‌گذاری شده است.

صفایی بوشهری  از تدوین سند چشم‌انداز قرآنی استان بوشهر خبرداد و گفت:سند چشم ‌انداز فعالیت‌های قرآنی در راستای اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر تدوین شده است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: استان بوشهر سه سال متوالی در سطح ملی رتبه نخست قرآنی را به خود اختصاص داده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار