فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دارالقرآن بسیج در تمامی شهرستان‌های ۱۰گانه استان بوشهر با حضور اقشار مختلف مردم ایجاد شده که ۱۵۰ نفر اعضای آن حافظ قرآن کریم هستند.
کد خبر: ۴۹۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 10 September 2017
سردار رزمجو بعد از ظهر امروز در همایش وحدت در پرتو قرآن  و ولایت با تبریک عید سعید غدیر خم و با بیان اینکه فرهنگ قرآنی در اقشار بسیج ترویج یافته است اظهار داشت: یکی از برجستگی‌های مهم انقلاب اسلامی ایجاد اتحاد و وحدت در پرتو قرآن و ولایت در میان اقشار  مختلف جامعه است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر، نماد اتحاد و وحدت قلمداد می‌شود افزود: در پرتو ولایت و انقلاب اسلامی مردم استان بوشهر اعم از شیعه و سنی با اتحاد و همبستگی زندگی می‌کنند که این استان نماد وحدت و انسجام معرفی شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه کفر جهانی، استکبار و ظلم جهانی با اتحاد و وحدت مسلمانان در اجرای توطئه‌های خود ناامید شده‌اند خاطرنشان کرد: استان بوشهر با داشتن پیشینه تاریخی قرآنی با تاسی از آیات وحی و روایات ائمه اطهار(ع) در عرصه مبارزه با استعمار و استکبار پیشتاز است که نام سرداران بزرگ این استان در مبارزه با استکبار جهانی و استعمار در تاریخ ثبت است.

رزمجو با اشاره به ایجاد دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین در تمامی شهرستان‌های استان بوشهر بیان کرد:دارالقرآن بسیج در تمامی شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر با حضور اقشار مختلف مردم ایجاد شده که 150 نفر اعضای آن حافظ قرآن کریم هستند.

وی، با بیان اینکه قاریان استان بوشهر در مسابقات ملی و بین‌المللی دارای جایگاه مهمی هستند خاطر نشان کرد: بیش از 300 نفر از اعضای دارالقرآن بسیج استان بوشهر از قاریان برجسته کشور هستند که در جشنواره‌ها و مسابقات مختلف درخشیده‌اند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: قاریان ممتاز در تمامی نواحی،  حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت استان بوشهر موج می‌زند که فرهنگ قرآنی را در این استان ترویج داده‌اند.

رزمجو بیان کرد: محفل قرآنی در تمام نقاط استان بوشهر در مجالس اهل تسنن و تشییع با اتحاد و وحدت در تمام ایام سال برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار