فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: همزمان با روز عید سعید غدیرخم همایش قرآن در پرتو امامت و ولایت با مشارکت مردم اهل تسنن و تشیع استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله این شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 10 September 2017
سردار علی رزمجو با اشاره به برگزاری مراسم جشن‌های عید غدیرخم و نقش سپاه استان در برپایی این جشن‌ها اظهار داشت: واقعه غدیر از مهم‌ترین وقایع در تاریخ اسلام است که باید برای نسل‌هایی که از این واقعه مهم کم‌اطلاع هستند با مستندات تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه با مشارکت بسیجیان واقعه غدیر دراستان بوشهر بازسازی می‌شود تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده واقعه غدیر با مشارکت بسیجیان نواحی، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت در شهرهای استان بوشهر بعد از ظهر امروز بازسازی می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به آموزش هنرمندان برای بازسازی واقعه غدیر در نقاط مختلف استان بوشهر تصریح کرد: فرماندهان نواحی و کارگردان‌های بازسازی واقعه غدیر در استان بوشهر آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند و با هنرمندی خود واقعه غدیر را به نسل جوان و نوجوان تبیین می‌کنند.

رزمجو با بیان اینکه بازسازی و اجرای نمایش واقعه بزرگ غدیر برای نسل‌های جوان و نوجوان بسیار مفید است گفت: تبیین این واقعه مهم که نقش تاثیرگذاری در بحران‌ها و برطرف کردن مشکلات جوامع اسلامی دارد می‌تواند پاسخگوی بسیاری از شبهاتی باشد که دشمنان از طریق شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ها به جامعه ارائه می‌کنند.

وی از برگزاری همایش قرآن در پرتو امامت و ولایت در بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: همزمان با روز عید سعید غدیرخم همایش قرآن در پرتو امامت و ولایت با مشارکت مردم اهل تسنن و تشیع استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله این شهر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به پخش زنده این همایش  از شبکه قرآن و سیمای مرکز بوشهر گفت: همایش قرآن در پرتو امامت و ولایت بعدازظهر امروز در حسینیه عاشقان ثارالله برپا  و از شبکه قرآن و سیمای مرکز بوشهر پخش می‌شود.

رزمجو پخت و توزیع غذا، تزیین  مکان‌ها و مناطق مختلف و برپایی محافل و مجالس عمومی در سراسر استان بوشهر از دیگر برنامه‌های سپاه امام صادق(ع) در ایام امامت و ولایت دانست.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار