معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اعتبارات عمرانی سالانه استان بوشهر از ۳۱۰ میلیارد تومان در دولت دهم، این رقم سال گذشته به ۱۹۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت که تحول مهمی در این عرصه محسوب می‌شود.
کد خبر: ۴۹۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 10 September 2017
عبدالکریم گراوند با تسلیت در گذشت امام جمعه اهل سنت جزیره خارگ اظهار داشت:حاج عبداللطیف شِکَری امام جمعه فقید اهل سنت خارگ محور وحدت و انسجام و برادری در خارگ بود که درگذشت آن سبب تاسف و تاثر همگان شد.

وی با بیان اینکه ستاد اربعین استان بوشهر تشکیل شده است خاطر نشان کرد: تاکنون 4 جلسه ستاد اربعین استان بوشهر تشکیل شده و تصمیمات مهمی برای ارائه خدمات به زائران و تسهیل در رفت‌وآمد آنان برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اتخاذ شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به صدور ویزا در سامانه سماح افزود: با توجه به حجم تردد برای حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی تلاش می‌شود خدمات لازم به زائران افزایش یابد که صدور ویزا زائران استان بوشهر در این استان مورد توجه قرار گرفته است.

گراوند با اشاره به حل مشکلات مردم جزیره خارگ بر ساماندهی اسکله مسافری خارگ تاکید کرد و گفت: یکی از درخواست‌های مردم خارگ ساماندهی اسکله مسافری این جزیره است که با پیگیری‌های انجام شده و تشکیل کمیته ویژه برای بررسی این مهم امید می‌رود این مشکل بزودی برطرف شود.

وی با اشاره به افزایش اعتبارات عمرانی استان بوشهر در 4 ساله دولت یازدهم خاطر نشان کرد: اعتبارات عمرانی سالانه استان بوشهر از 310 میلیارد تومان در دولت دهم، این رقم سال گذشته به 1900 میلیارد تومان افزایش یافت که تحول مهمی در این عرصه محسوب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با قدردانی از مدیریت مصطفی سالاری استاندار بوشهر در تحقق اعتبارات یاد شده افزود: با وفاق و همدلی که بین ائمه جمعه، نمایندگان استان در مجلس، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و مسئولان دستگاه‌های اجرایی از جمله استاندار وجود دارد شاهد تحولات مهمی در عرصه‌های مختلف استان بوشهر از جمله حوزه اعتبارات عمرانی هستیم.

گراوند با اشاره به آغاز اجرایی پروژه‌های جدید در استان بوشهر گفت: در هفته دولت ضمن افتتاح پروژه‌های مهم عمرانی، اقتصادی، تولیدی و  رفاهی، عملیات اجرایی 116 پروژه در استان بوشهر آغاز شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار