امام جمعه اهل سنت شهرستان کنگان با تاکید بر تقویت اتحاد مسلمانان گفت: وحدت شیعه و سنی در استان بوشهر و شهرستان کنگان همیشگی است.
کد خبر: ۴۹۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 10 September 2017
شیخ محمد جمالی بعد از ظهر امروز در همایش وحدت در پرتو قرآن  و ولایت با تبریک عید سعید غدیر خم  و با تاکید بر نقش مهم اتحاد و وحدت مسلمانان در جلوگیری از نفوذ کفار و دشمنان اسلام اظهار داشت: امروز مسلمانان جهان بیش از گذشته به وحدت، اتحاد و انسجام نیاز دارند.

وی با اشاره به نقش مهم پیروزی انقلاب اسلامی در اتحاد بیشتر مسلمانان خاطر نشان کرد: نهضت انقلاب اسلامی سبب اتحاد مسلمانان در جهان شده و در ایران اسلامی از بدو پیروزی در همه مراحل مختلف انقلاب، شیعه و سنی در یک صف واحد و یک قلب حضوری فعال داشته‌اند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان کنگان، اتحاد و انسجام مسلمان را سبب ناامیدی دشمنان در اجرای ترفند علیه مسلمانان دانست و تصریح کرد: تنها راه پیروزی بر دشمنان تقویت اتحاد و وحدت است چراکه اگر اتحاد در ایران اسلامی نبود، سرنوشتی همانند کشورهای دیگر داشتیم.

جمالی، نقش مهم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در اتحاد و انسجام مسلمانان جهان را مورد اشاره قرار داد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه محافل و مجالس به وحدت و انسجام و همبستگی امت اسلامی سفارش می‌کنند که باید مسلمانان جهان برای ناامیدی دشمنان به این مهم توجه جدی کنند.

وی،با بیان اینکه وحدت و انسجام مسلمانان سبب ناامیدی کفار می‌شود تاکید کرد: وحدت شیعه و سنی  در استان بوشهر و شهرستان کنگان از دیر باز مورد توجه بوده و این مهم مداوم و همیشگی است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان کنگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: آسایش و امنیت ایران اسلامی در پرتوی رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای والامقام است که اتحاد و وحدت شیعه و سنی با رهبری‌های مقام معظم رهبری و خون پاک شهداء محقق شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار