سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان گفت: با تخصیص ۳۶ میلیاد ریال اعتبار در راستای تسهیل دسترسی روستائیان به خدمات درمانی و بهداشتی، روستاهای شهرستان تنگستان به امکانات پزشکی مورد نیاز مجهز می‌شود.
کد خبر: ۴۹۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 06 September 2017
ایرج زنده‌بودی ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان تنگستان با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در تنگستان به تکمیل بیمارستان اهرم تنگستان پرداخت و اظهار داشت: طرح توسعه فاز دوم این بیمارستان اجرایی شده که با تکمیل آن تعداد تخت‌های بیمارستان اهرم به 3.5 برابر افزایش می‌یابد.

وی، تعداد تخت‌های بیمارستان اهرم را 12 تخت اعلام کرد و با اشاره به اختصاص اعتبارات در این پروژه خاطر نشان کرد: برای اجرای طرح توسعه بیمارستان اهرم تنگستان 70 میلیارد ریال در نظر گرفته شده که تعداد تخت‌های بیمارستان اهرم به 42 تخت بستری افزایش می‌یابد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان از تدوین طرح‌های درمانی و بهداشتی در روستاها خبرداد و افزود: بیش از 70 درصد جمعیت این شهرستان در روستاها سکونت دارند که اجرای طرح‌های درمانی و بهداشتی روستایی مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی از ارتقا و بهبود وضعیت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی به‌عنوان یک اولویت بسیار مهم در شهرستان تنگستان نام برد وبیان کرد: در این راستا در هفته دولت شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های مهمی در حوزه بهداشت و درمان بودیم.

زنده‌بودی خاطرنشان کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان در هفته دولت توانست با افتتاح دو پانسیون پزشک با تمامی تجهیزات در مرکز جامع سلامت دلوار گامی در راستای ایجاد بستر مناسب برای رفاه حال همکاران و ماندگاری پزشکان بردارد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان خاطر نشان کرد:این دو پانسیون بااعتباری به مبلغ چهار میلیارد ریال با اعتبارات استانی و طرح تحول  نظام سلامت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه روستاهای شهرستان تنگستان به امکانات پزشکی مورد نیاز مجهز می‌شود تصریح کرد:با تخصیص 36 میلیاد ریال اعتبار در راستای تسهیل دسترسی روستائیان به خدمات درمانی و بهداشتی، روستاهای شهرستان تنگستان به امکانات پزشکی مورد نیاز مجهز می‌شود.

زنده‌بودی با اشاره به اجرای طرح دندان‌پزشکی رایگان در شهرها و روستاهای تنگستان بیان کرد: در این زمینه ضمن تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی به امکانات دندان‌پزشکی،کلینیک سیار دندانپزشکی با اعتبار سه میلیارد ریال از اعتبارات طرح تحول  نظامسلامت به بهره‌برداری رسید.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار