رئیس پلیس شهرستان عسلویه گفت: با توقف یک دستگاه کامیون در محور عسلویه ۲۰ تن برنج فاقد پروانه گمرکی که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود کشف شد.
کد خبر: ۴۹۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 06 September 2017
سرهنگ سهام صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه، اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا را در اولویت برنامه‌های پلیس دانست و اظهار داشت: در این راستا کالاهای خارجی که بدون پروانه گمرکی معتبر باشند توقیف می‌شود.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در کشف کالاهای قاچاق در عسلویه افزایش یافته است افزود: در این راستا، طرح مبارزه با قاچاق در عسلویه اجتماعی محور شده که تعامل گسترده مردم در این طرح قابل تحسین است.

رئیس پلیس شهرستان عسلویه، با بیان اینکه اشرافیت پلیس بر اوضاع در عسلویه، فضای ناامنی را برای متخلفان فراهم کرده است تصریح کرد: در این زمینه رصد پلیس برای کشف تخلف به ویژه قاچاق کالا شبانه‌روزی است به‌گونه‌ای که فضای این شهرستان برای افراد متخلف ناامن است.

سرهنگ صالحی تاکید کرد: تمام محورهای مواصلاتی و مناطق مختلف شهرستان عسلویه تحت رصد اطلاعاتی و عملیاتی پلیس قرار دارد.

وی، به وارد شدن صدمات قاچاق به زیرساخت‌های اقتصادی و معیشتی پرداخت و افزود: قاچاق کالا نه تنها به حوزه سلامت، اشتغال، تولید و اقتصاد خسارت وارد می‌کند بلکه به معیشت جامعه صدمه می‌رساند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از کشف قاچاق برنج در محور عسلویه خبرداد و گفت:با توقف یک دستگاه کامیون در محور عسلویه 20 تن برنج فاقد پروانه گمرکی که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود کشف شد.

سرهنگ صالحی با بیان اینکه این خودرو در محور خروجی دیلم توقیف شد افزود: این کامیون که در شهر عسلویه 20 تن برنج قاچاق بارگیری کرده بود و  قصد خروج از شهرستان داشت در محورهای خروجی عسلویه شناسایی و متوقف شد.

وی از کشف، 480 کیسه 40 کیلوگرمی برنج قاچاق از این کامیون خبر داد خاطر نشان کرد: برنج‌های کشف شده به ارزش 1.5 میلیارد ریال فاقد هر گونه مدارک گمرکی بود که در این رابطه دو نفر دستگیر  شدند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار