مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: در راستای جبران کمبود آب آشامیدنی استان بوشهر طرح افزایش ظرفیت انتقال آب از خط آبرسانی کوثر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال اجراء شد.
کد خبر: ۴۹۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 06 September 2017
مسعود نصوری ظهر امروز در بررسی روند اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاهای شهرستان دیلم از اجرای خط انتقال آب خبرداد و  اظهار داشت: بخش نخست انتقال آب از مخزن ذخیره آب دوم کوثر تا سه راهی عامری دیلم اجراء شده است.

وی با اشاره به اینکه طول این خط انتقال 3 کیلومتر است تصریح کرد: این طرح که نقش مهمی در افزایش تامین آب روستاهای دیلم دارد با لوله 400 میلیمتری اجراء شده که پیش بینی می‌شود اوائل نیمه دوم امسال تکمیل شود.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر از اختصاص 30 میلیارد ریال برای اجرای طرح آبرسانی یاد شده خبرداد و تصریح کرد:در راستای جبران کمبود آب آشامیدنی استان بوشهر طرح افزایش ظرفیت انتقال آب از خط آبرسانی کوثر با اعتبار 30 میلیارد ریال اجراء شده است.

نصوری با اشاره به افزایش آب از خط آبرسانی کوثر بیان کرد: در راستای جبران کمبود آب آشامیدنی  استان بوشهر طرح افزایش ظرفیت انتقال آب از ایستگاه پمپاژ خط آب‌رسانی کوثر اجرایی شده است.


وی با  بیان اینکه این پروژه، میزان انتقال آب از خط کوثر 200 لیتر در ثانیه افزایش می‌دهد افزود: طرح‌های اضطراری آبرسانی در راستای افزایش تامین آب آشامیدنی استان بوشهر  اجرایی شده که تکمیل آن نقش مهمی در حل مشکلات مشترکان آب دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر  با بیان اینکه طرح یاد شده از 25 مرداد آغاز شده است گفت: براساس برنامه زمان‌بندی، پیمانکار در مدت 45 روز پروژه خط انتقال آب از مخزن ذخیره آب دوم کوثر تا سه راهی عامری دیلم  اجراء می‌کند.


نصوری با اشاره به اجرای مخزن ذخیره آب برای حل مشکلات آبرسانی دیلم افزود: برای حل مشکل کمبود فشار آب در شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان دیلم مخزن ذخیره آب اجرایی شده که روند اجرایی آن مطلوب است.

وی، تاکید کرد: تکمیل پروژه مخزن ذخیره آب می‌تواند در تقویت فشار شبکه آبرسانی روستاهای دیلم اثربخش باشد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار