معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: در راستای جبران کمبود تامین آب آشامیدنی استان بوشهر، طرح‌های مهمی تدوین شده که در این راستا طرح افزایش ظرفیت آب از خط آبرسانی کوثر اجراء شد.
کد خبر: ۴۹۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 06 September 2017
سیدمحمدحسن باستی ظهر امروز در بررسی روند اجرای طرح‌های آبرسانی به استان بوشهر با اشاره به اینکه بحران کم‌آبی در این  استان کاهش یافته است اظهار داشت: شرائط بحرانی کم‌آبی که سال گذشته در استان بوشهر حاکم بود امسال کاهش یافته و این در حالی است که طرح‌های مهمی در حل مشکلات آب آشامیدنی استان بوشهر تدوین شده است.

وی از اجرای طرح اضطراری تامین آب آشامیدنی استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: با اجرای طرح‌های اضطراری، تابستان امسال نسبت به سال قبل شرایط تامین  و توزیع آب آشامیدنی استان بوشهر بهبود یافته که این مهم در راستای اجرای طرح های تدوین شده محقق شد.

معاون استاندار بوشهر از اجرای ایستگاه پمپاژ خط آبرسانی کوثر در شبانکاره خبرداد و تصریح کرد: این ایستگاه در راستای افزایش تامین منابع آب استان بوشهر از خط آبرسانی کوثر اجراء شده که روند اجرایی آن مطلوب است.

باستی با اشاره به اینکه خط انتقال آب از مخزن در حال ساخت به شبکه آبرسانی شهرستان دیلم طراحی شده است افزود: متولی اجرای این پروژه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر است که امید می‌رود در کوتاه‌ترین زمان تکمیل شود.

وی با اشاره به اینکه طول خط انتقال آب از مخزن شماره 2 کوثر به انشعاب عامری دیلم 3 کیلومتر است گفت: با تلاش‌هایی که در حال انجام است پیش بینی می‌‌شود تا یک‌ماه آینده این خط انتقال، وارد مدار تولید شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار