معاون شهردار بندر بوشهر گفت: با تدوین برنامه‌های عملیات زیباسازی و عمران شهری بوشهر، ضمن تسریع پروژه‌های شهری، این طرح‌ها روی ریل پیشرفت قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۹۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 06 September 2017
عبدالرسول رمضانی صبح امروز در نشست با اعضای شورای شهر بوشهر با تاکید بر افزایش خدمات شهری اظهار داشت: طرح‌های شهرداری بوشهر براساس مطالبات مردم و افزایش خدمات شهری در راستای رفاه و آسایش شهروندان اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر تسریع اجرای پروژه‌های شهرداری بوشهر تصریح کرد: با تدوین برنامه‌های عملیات زیباسازی و عمران شهری بوشهر، ضمن تسریع پروژه‌های شهری،  این طرح‌ها روی ریل پیشرفت قرار گرفته است.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر از آغاز جمع آوری سگ‌های بلاصاحب در بوشهر خبرداد و خاطرنشان کرد:  یک فضای 1.5 هکتاری در جاده نیروگاه برای نگه‌داری سگ‌های بلاصاحب احداث شده که  همه امکانات از قبیل قفس‌های هوشمند، اتاق دامپزشک طراحی شده و از دو شب پیش کار جمع آوری سگ‌های بلاصاحب و انتقال آنها به این محل آغاز شده است.

رمضانی خاطرنشان کرد: براساس بخشنامه وزارت کشور در زمینه جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب، کارگروهی ویژه‌ای کار خود را آغاز کرده و انتظار می‌رود با همکاری خوبی که صورت می‌گیرد بتوانیم تا زمان بازگشایی مدارس تعداد زیادی از این سگها جمع آوری شود.

وی با بیان اینکه بیش از یک‌هزار و 500 سگ بلاصاحب در شهر بوشهر وجود دارد افزود: بر اساس بررسی‌های  صورت گرفته  بین یک‌هزار و 500 تا  2 هزار قلاده سگ بلاصاحب در شهر بوشهر است  که در صورت جمع آوری یک‌هزار قلاده این سگ‌ها شاهد کاهش چشمگیر آنها در سطح شهر خواهیم بود‌.

 دستگاه‌های متولی به وظیفه خود در جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب عمل کنند

عضو شورای ‌شهر بوشهر نیز خواستار اقدام دستگاههای متولی جمع  آوری سگهای بلاصاحب در سطح شهر شد‌.

طاهره شمشیری در این نشست با بیان اینکه شهروندان زیادی با مراجعه حضوری  و تماس با اعضای شورای بوشهر از وضعیت سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر که سبب آزار  و اذیت شهروندان می‌شود ،گلایه مند هستند و خواستار اقدام شهرداری و دستگاههای مسئول در این زمینه می‌باشند‌.

وی با بیان اینکه بر‌اساس بخشنامه وزارت کشور یک کارگروه با حضور ادارات محیط زیست‌، دامپزشکی‌، مرکز بهداشت، نیروی انتظامی‌، فرمانداری و شهرداری بندر بوشهر تشکیل شده گفت: انتظار می‌رود همه این دستگاهها در راستای سلامت و امنیت شهروندان نسبت به جمع آوری این سگهای بلا صاحب اقدام کنند‌.

شمشیری تاکید کرد: ضمن انتظار از شهرداری بوشهری بوشهر برای اطلاع‌رسانی در زمینه جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب، از شهروندان و سازمانهای مردم نهاد که در زمینه محیط زیست و بهداشت فعالیت می‌کنند انتظار می‌رود همکاری خوبی برای اجرای این طرح داشته باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار