مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری بوشهر گفت: فعالیت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی در روستاهای بوشهر حمایت و تقویت می‌شود.
کد خبر: ۴۸۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 05 September 2017
بهرام نکیسا عصر دوشنبه در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ شرکت‌های تعاونی صنایع دستی استان بوشهر اظهار داشت: در روستاهای استان بوشهر ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد که باید از این پتانسیل به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال، تصریح کرد: فعالیت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی در روستاهای بوشهر از سوی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری حمایت می‌شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر خواستار توسعه تعاونی‌های روستایی در سطح استان شد و افزود: این تعاونی‌ها نقش مهمی در توسعه اشتغال و تولید خواهند داشت.

وی خواستار تقویت همکاری و مشارکت در امور تعاونی‌ها شد و ادامه داد: روستاها به عنوان قطب تولید و اشتغال نیازمند تقویت فعالیت‌های مشارکتی هستند.

نکیسا از برنامه دولت برای کاهش تصدی‌گری در عرصه تولید و اشتغال خبر داد و بیان کرد: تعاونی‌ها نقشی مهم و اساسی در راستای کاهش نقش دولت در امور روستاها و تمرکززدایی خواهند داشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار