جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: محموله پرندگان کمیاب و در معرض انقراض در استان بوشهر توقیف شد.
کد خبر: ۴۸۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 05 September 2017
سرهنگ مهدی نظریه بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با پدیده قاچاق تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفته است و شاهد کشفیات متعددی در سطح شهرستان کنگان هستیم.

وی اضافه کرد: مأموران انتظامی با تلاش خستگی ناپذیر به صورت شبانه روزی با پدیده قاچاق مبارزه می کنند و همین موضوع باعث شده تا فضا برای فعالیت قاچاقچیان تنگ شود.

نظریه با تقدیر از همکاری همکاری و همراهی دستگاه قضایی در مقابله با قاچاق، از مردم شریف و ولایت مدار کنگان خواست تا با پلیس در راه مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا همکاری کنند.

وی با اشاره به توقیف محموله پرنده نایاب در این بندر بیان کرد: پس از کسب اطلاعاتی مبنی بر تلاش یک فرد برای قاچاق پرندگان کمیاب و در معرض انقراض از یکی از شهرستان‌های استان به شهرستان عسلویه ماموران کلانتری ۱۱ کنگان وارد عمل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اجرای طرح ایست و بازرسی در ورودی کنگان، ادامه داد: خودرو متخلف شناسایی و ۳۰ قطعه پرنده از نوع هوبره در آن کشف شد.

وی با اشاره به اینکه مقصد این پرندگان نایاب کشورهای حوزه خلیج فارس بوده است، افزود: ارزش این پرندگان ۳۰۰ میلیون ریال بود و یک نفر نیز در این راستا دستگیر شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار