فرماندار عسلویه گفت: در راستای توانمندسازی مهارتی برای ایجاد اشتغال جوانان، مرکز جامع آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان عسلویه راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۴۸۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 05 September 2017
عبدالله نادری  ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه، غدیر را نقطه عطفی در تاریخ اسلام دانست و اظهار داشت: توجه به غدیر بزرگداشت یک الگوی متعالی حکومتی است و باید در بزرگداشت آن تمامی دستگاه‌ها و مردم مشارکت داشته باشند.

وی با گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان در 8 سال جنگ تحمیلی است و این هفته نقطه عطف سیاسی، حماسی، محور همبستگی و اقتدار ملی است.

فرماندار عسلویه با اشاره به دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اعتماد به نفس و خودباوری، خلاقیت، توسعه تفکر بسیجی و تحکیم  وحدت ملی  از جمله دستاوردهای دفاع مقدس است که امروز با نگاه فرهنگی باید این ارزش‌ها به نسل آینده انتقال داد.

رئیس شورای اداری شهرستان عسلویه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را یکی از مهم‌ترین تحولات فرهنگی دانست و اظهار داشت: آیین بازگشایی مدارس برای دانش آموزان باید به یاد ماندنی باشد و همه مسئولان  لازم است در این زمینه تلاش کنند.

نادری با اشاره به توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی تاکید کرد: مهم‌ترین برنامه دولت تولید و اشتغال است و به همه بخش‌ها تاکید شده تا در این زمینه از تمام امکانات موجود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه باید سالانه 950 هزار شغل در کشور ایجاد شود افزود: این امر بدون حمایت و مشارکت مردم میسر نیست و باید فرهنگ کارآفرینی و اشتغال ترویج  شود تا بتوان با استفاده از فرصت‌های موجود در شهرستان عسلویه به توسعه واشتغال پایدار رسید.

نادری، کارورزی  فارغ التحصیلان دانشگاهی را یکی از برنامه‌های مهم دولت دانست و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تلاش می‌شود در آینده‌ای نزدیک به‌منظور ایجاد مهارت در افراد فارغ التحصیل جویای کار شهرستان مرکز جامع آموزش فنی و حرفه‌ای راه اندازی شود  تا تحولی در حوزه ارتقای منابع انسانی شهرستان آغاز شود.

فرماندار عسلویه ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در هفته دولت گفت :در شهرستان عسلویه در هفته دولت بیش از 43 میلیارد تومان پروژه‌های مختلف افتتاح و کلنگ زنی شد که دو پروژه آن با حضور وزیر  تعاون ،کار و رفاه اجتماعی از جمله مرکز اورژانس اجتماعی افتتاح شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار