سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در راستای تشکیل پرونده الکترونیکی بهداشتی و سلامتی، سامانه یکپارچه بهداشت در روستاها و شهرهای استان بوشهر اجراء شده است.
کد خبر: ۴۸۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 05 September 2017
سعید کشمیری  ظهر امروز در حاشیه بازدید از خانه بهداشت چاه خانی دشتستان  با اشاره به خدمات مطلوب بهداشتی به روستاها اظهار داشت: رصد فعالیت‌های بهداشتی در شهرها و روستاهای استان بوشهر از سوی بهورزان جای قدردانی است که این مهم سبب افزایش رضایت‌مندی مردم شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه ارتقای بهداشت در مناطق روستایی ثمره تلاش بهورزان است افزود: بر هیچ‌کس پوشیده نیست ارتقای بهداشت در مناطق روستایی ثمره تلاش بهورزان است چراکه بهورزان با آموخته‌ها، تجربه‌ها و ارتباط عمیق و مؤثر خویش نقشی کم‌نظیر در ساماندهی و گسترش خدمات سلامت در مناطق روستایی ایفا می‌کنند.

کشمیری از اجرای شدن سامانه سیب در روستاها و شهرهای استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: در راستای تشکیل پرونده الکترونیکی بهداشتی و سلامتی، سامانه یکپارچه بهداشت در روستاها و شهرهای استان بوشهر اجراء شده است.

وی با تاکیدبر افزایش شاخص‌های بهداشتی در روستاهای استان بوشهر افزود:کاهش مرگ‌ومیر مادران، نوزادان و کودکان، پوشش واکسیناسیون، مراقبت‌های گروه‌های هدف، افزایش آگاهی مردم در ارتباط بافرهنگ سلامت، کنترل بیماری‌های واگیر و غیر واگیر  نشان از ارتقاء شاخص‌های بهداشتی در استان بوشهر است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه ارتقاء شاخص‌های بهداشتی با تلاش بهورزان محقق شده است بیان کرد: بهورزان بهترین پیام‌آوران سلامت هستند که با کمترین هزینه و امکانات با تلاش و فعالیت شبانه‌روزی از سلامت مردم صیانت می‌کنند.

کشمیری بابیان اینکه به‌روز بودن سطح علمی بهورزان اهمیت به سزایی دارد و افزود: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همواره قدردان فعالیت ارزشمند بهورزان در تأمین بهداشت روستاییان هستند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار