مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با قدردانی از مشارکت مردم و خیران استان در کمک به نیازمندان، گفت: بوشهری ها ۷۲۱ دام زنده و هزار کیلو گوشت قربانی کمک کردند.
کد خبر: ۴۸۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 04 September 2017
احمد لطفی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داست: مردم خیر استان، همه ساله در آستانه عید سعید قربان، نذورات خود را برای کمک به نیازمندان، به کمیته امداد تحویل می دهند و امسال نیز ۷۲۱ راس دام زنده و یکهزار کیلوگرم گوشت قربانی برای کمک به نیازمندان تحویل دفاتر و پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی کمیته امداد در سراسر استان شد.

لطفی با بیان اینکه این کمک ها شامل ۷۰۶ راس گوسفند، ۱۱ راس گاو، ۴ نفر شتر و یکهزار کیلو گرم گوشت گرم بوده است، گفت: همه این کمک های جمع آوری شده در همان روز عید قربان میان یکهزار و ۵۰۰ خانوار توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان ریالی کمک های سال گذشته مردم خیر و نیکوکار استان بوشهر ۲ میلیارد و ۵۲۳ میلیون ریال بوده است، افزود: امسال نیز این کمک ها به ۵ میلیارد و ۸۹۶ ریال رسیده که نسبت به مشابه سال قبل ۱۳۳ درصد رشد نشان می دهد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر تأکید کرد :کمیته امداد با هدف ترویج فرهنگ احسان و انفاق می‌کوشد تا با کمک‌های خیران گام‌های موثرتری برای افزایش همبستگی اجتماعی بردارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار