مدیر حوزه علمیه استان بوشهر جهادی علمی و اخلاقی را دو رکن حوزه علمیه عنوان کرد و گفت: فرهنگ این دو مهم در حوزه‌های علمیه استان بوشهر تقویت می‌شود.
کد خبر: ۴۸۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 04 September 2017
حجت الاسلام رضا خدری ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با طلاب و روحانیون تهران مبنی بر اینکه «تثبیت هنجارهای انقلاب و ایجاد جامعه اسلامی نیازمند مبارزه است» اظهار داشت: این فرمایش رهبر انقلاب نشان می‌دهد که بسیاری از هنجارها به خوبی تثبیت و ترویج نشده است.

وی، با بیان اینکه حوزه‌های علمیه وظیفه ایجاد جامعه اسلامی را بر عهده دارند تصریح کرد: با وجود گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز بسیاری از مردم بر اساس جامعه اسامی عمل نمی‌کنند و آن اسلامی که مد نظر بوده به درستی رعایت نشده است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر جهادی علمی و اخلاقی را دو رکن حوزه علمیه عنوان کرد و گفت: فرهنگ این دو مهم در حوزه‌های علمیه استان بوشهر تقویت می‌شود.

وی بیان کرد: در حوزه‌های علمیه مبارزه با نفس و مبارزه علمی داریم و طلاب باید در  این راه به روحیه روز نخست ورود خود به حوزه علمیه بازگردند.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه در جامعه امروز باید از جوانان جهادی الگو گرفت افزود: بسیاری از جوانان بسیجی ما بدون چشم داشت و با روحیه جهادی کار می‌کنند و نیاز است طلاب با الگوگیری از این جوانان در جامعه فعالیت کنند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه شهید حججی با شهادتش کار را بر همه تمام کرد اظهار داشت: تنها داشتن روحیه جهادی است که جوان 25 ساله‌ای را برای دفاع از اهل بیت(ع) و اسلام به شهادت می‌رساند و دنیا را تکان می‌دهد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار