معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: شواهد نشان می‌دهد متاسفانه راننده‌ای که رانندگی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی را بر عهده داشته یک تنه مدت طولانی رانندگی کرده و این امر منجر به خستگی و خواب‌آلودگی و وقوع حادثه شده است.
کد خبر: ۴۸۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 03 September 2017
مهدی فیض عصر امروز در مراسم تشییع پیکرهای دانش‌آموزان هرمزگانی جان‌باخته در حادثه واژگونی اتوبوس با بیان اینکه از روز گذشته که این حادثه اتفاق افتاد در محل حادثه در شهرستان داراب حضور پیدا کردیم، عنوان کرد: از دست رفتن این عزیزان قابل جبران نخواهد بود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش برای فرزندان این ملت خود را وقف کرده و تمام تلاش خود را می‌کند فرزندانی شایسته تربیت کند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: تا آخر امروز 15 نفر از دانش‌آموزان مصدوم در این حادثه از بیمارستان مرخص و به آغوش خانواده برمی‌گردند.

فیض با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش به بنده و مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان دستور دادند تا پیگیر موضوع باشیم و مقصران را شناسایی کنیم، تصریح کرد: یا شرکت حمل و نقل و یا دستگاهی در آموزش و پرورش مقصر بوده و ما این مسئولیت را برعهده داریم تا معلوم شود چه کسی کوتاهی کرده تا برخورد لازم با مقصران صورت گیرد.

وی گفت: شواهد نشان می‌دهد متاسفانه راننده‌ای که رانندگی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی را بر عهده داشته یک تنه مدت طولانی رانندگی کرده و این امر منجر به خستگی و خواب‌آلودگی و وقوع حادثه شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: به دنبال این هستیم با مقصرین حادثه برخورد لازم صورت گیرد.

به گزارش تسنیم، هفت دانش آموز هرمزگانی به همراه مربی خود، بامداد جمعه 10 شهریور بر اثر واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان استان هرمزگان در شهرستان داراب استان فارس که در حال سفر به شیراز برای شرکت در اردوی فرزانگان بودند، جان خود را از دست دادند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار