معاون استاندار بوشهر گفت: در هفته دولت ۵۳۸ پروژه در استان بوشهر افتتاح و کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۴۸۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 02 September 2017
عبدالکریم گراوند ظهر جمعه در شورای اداری شهرستان کنگان با گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: در هفته دولت بالغ بر ۵۳۸ پروژه در استان بوشهر افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این میزان ۴۲۲ پروژه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۱۶ پروژه نیز آغاز می شود.

وی بیان کرد: در دولت یازدهم علیرغم سختی ها و مشکلاتی که وجود داشت، دولت تدبیر و امید به شعار خود که خدمت به مردم بود عمل کرد و تاکنون دستاورد های خوبی داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، خاطر نشان کرد: یکی از اهدافی که دولت تدبیر و امید بر آن بسیار تاکید داشت، گسترش امید در جامعه بود و در این راه گام های ارزشمندی برداشته شد که در اردیبهشت ماه امسال هم جواب خود را از مردم به خوبی دریافت کرد.

گراوند گفت: احداث و ساخت شش سد در استان بوشهر با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد که در حال اجرا است‌.

وی عنوان کرد: کشاورزی یکی از ظرفیت های استان بوشهر است و باید در کنار صنعت و دریا از استعداد و مزیت های دیگر این استان غافل نشد.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه در دولت یازدهم تلاش شد پروژه های نیمه تمام بسیاری را به اتمام برسانیم، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید بالغ بر ۹ هزار ۲۵۸ مسکن مهر افتتاح شد و نسبت به اتمام آن غفلتی صورت نگرفت.

گراوند با اشاره به اینکه توسعه متوازن و عدالت محوری یکی از اهداف دولت یازدهم بود، خاطر نشان کرد: در دولت تدبیر و امید بالغ بر یکهزار ۲۶۰ میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی شهری و روستایی استان بوشهر تخصیص داده شد و که این امر موجب توازن امکانات بین شهرها و روستاهای استان شد.

وی با اشاره به اینکه جهت گیری دولت تدبیر و امید در راستای خدمت گزاری به همه مردم در تمامی نقاط بوده است، افزود:  در سال ۹۲ تنها ۴۰ روستا در استان بوشهر دارای اینترنت بودند که اکنون این میزان به ۴۲۰ روستا ارتقاء یافته است.

گراوند با عنوان اینکه جوانگرایی و ایجاد فرصت برای جوانان یکی از دیگر اهداف دولت تدبیر و امید بوده است، بیان کرد: در دولت یازدهم خانه‌های جوان در همه مراکز استان بوشهر راه اندازی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: در حوزه اجتماعی نیر امسال در بخش مواد مخدر افزایش ۴۸ درصدی کشفیات صورت گرفته است.

وی گفت: در حوزه سیاسی نیز تلاش شد تا بستر فعالیت احزاب و تشکل ها فرآهم شود و همچنین برای فعالیت ۷ حزب مجوز صادر شد و اکنون موردی برای درخواست مجوز وجود ندارد.

گراوند با بیان اینکه تعداد سازمان های مردم نهاد در استان بوشهر از ۱۶ مورد به ۱۴۲ افزایش داشته است، عنوان کرد: در استان روند اعطاء مجوز برای فعالیت بهتر سازمان های مردم نهاد  تسهیل یافته و اولویت ما افزایش فعالیت نهادهای مردمی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار