مدیرکل امور دریانوردان سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به افتتاح موسسه آموزشی دریانوردی شهاب خلیج فارس بوشهر گفت: ۳۰ میلیارد ریال برای ایجاد سیستم ناوبری شبیه ساز آموزش دریایی بوشهر سرمایه‌گذاری شد.
کد خبر: ۴۸۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 02 September 2017
علی اکبر مرزبان عصر امروز در آیین افتتاح موسسه آموزشی دریانوردی شهاب خلیج فارس بوشهر با اشاره به اینکه این موسسه نقش مهمی در آموزش و پرورش دریانوردان و آشنایی آنان با روش‌های گوناگون دریانوردی دارد اظهار داشت:  این موسسه با بیش از 40 مجوز دوره‌های آموزشی دریایی، دارای سیستم ناوبری شبیه ساز آموزش دریایی نقش مهمی در این عرصه دارد.

وی با اشاره به اینکه این موسسه با زیربنای یک‌هزار متر مربع در 5 طبقه ساخته شده است گفت: این موسسه در 5 طبقه با فضای کارگاهی، اداری، آموزشی و رفاهی با اعتبار 30 میلیارد ریال  تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه مرکز آموزشی دریانوردی بوشهر بیش از 40 مجوز آموزشی دارد افزود اکنون 57 مرکز آموزش دریایی در سطوح مختلف در کشور فعال است که استان بوشهر با 13 مرکز آموزشی رتبه نخست دارد.

 مدیرکل امور دریانوردان سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه اعتبار لازم برای نوسازی تجهیزات مراکز آموزشی فراهم است خاطر نشان کرد:یکی از سیاست‌های سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرجع دریانوردی حمایت از مراکز آموزشی در راستای ارتقا فضاهای آموزشی و کیفیت تدریس است.

مرزبان با اشاره به فعالیت دریانوردان در نقاط ساحلی کشور بیان کرد: اکنون  150 هزار دریانورد در کشور فعال است و سهم بوشهر در تولید دریانورد رتبه نخست کشوری است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار