در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان بوشهر در مراسمی مرکز خدمات دهان و دندان و جامع سلامت بوشهر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
کد خبر: ۴۸۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 02 September 2017
در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان بوشهر عصر امروز در مراسمی مرکز خدمات دهان و دندان و جامع سلامت بوشهر افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در این مراسم با اشاره به اجرای 176 مرکز جامع سلامت در استان بوشهر اظهار داشت: تاکنون بیش از 50 درصد این مراکز ساخته و افتتاح شده و مابقی این طرح‌ها با سرعت بیشتری در حال اجراست.

علیرضا رئیسی از ساخت مرکز بهداشت دهان و دندان در استان بوشهر خبرداد و افزود: 22 مرکز خدمات سلامت دهان و دندان و کلینیک سیار دندانپزشکی در استان بوشهرطراحی شده که 95 درصد این مراکز افتتاح و  مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح 10 مرکز خدمات سلامت دهان و دندان و 12 کلینیک سیار دندانپزشکی خدمات خود را به‌صورت آموزش، معاینه و درمان به گروه‌های هدف ارایه می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اعتبار هزینه شده در اجرای این طرح گفت:مرکز خدمات دهان و دندان و جامع سلامت بوشهر با اعتبار 40 میلیارد ریال  ساخته و به بهره‌برداری رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار